Har kollat runt lite och hittat en bil jag är sugen på.. En toyota celica GTI -91. Kikade runt på vägverkets hemsida och såg att den bara tar en passagerare? Kollade runt här på garaget och tyckte det såg ut som det fanns plats bak också eller är det jag som inbillar mig själv?
Är du över 1,60 vill du inte sitta bak i en celica, jag har åkt med i min polares gamla celica, också en -91 och vi hade två till bak och det var inte något man gärna gör om. Dom fram fick sitta i framrutan nästa
Du får kolla upp alla regnr på vv.se och se vilka som är godkända för fler passagerare. Finns vissa celica som är godkända för fler om jag inte har helt fel för mig. Så gäller iaf för CRX och vissa andra "småbilar".
Alla toyota celicas är godkända för fler pasagerare än 1. kollat upp det:P och det finns bälte och dylikt men ej så gott om plats. men jag har låtit folk sitta bak och det har gått ganska bra faktiskt! sjukt bra bilar! är det bra pris på den så ska du köpa! ;P
Alla toyota celicas är godkända för fler pasagerare än 1. kollat upp det:P och det finns bälte och dylikt men ej så gott om plats. men jag har låtit folk sitta bak och det har gått ganska bra faktiskt! sjukt bra bilar! är det bra pris på den så ska du köpa! ;P
slå vad 1000 spänn ??? Alla celicas är INTe godkända för passagerare i baksätet. här har du min gamla celica 91 Tekniska data Effekt kW: 115 Antal passagerare: 1 Växellåda: MANUELL tror du jag hittar på så kan du få reg nr och kolla själv på vv HJK269. inte min längre. visst där fanns baksäte och bälten men de var fortfarande inte godkänt och jag har tagit diskussionen med en polis som tjänstgjort över 30 år inom polisen när jag ägde bilen. så sorry. Crx är ännu mindre än celican där bak. så till trådskaparen så är mitt tips att du ska kolla upp innan du köper då de finns godkända för 3. du vill väl inte riskera böterna.
har för mig att det är lite luddigt de där med vilka som är godkända osv , min e iaf reggad för 3 passagerare o har bälten o allt, men den e bra liten bak asså
har för mig att det är lite luddigt de där med vilka som är godkända osv , min e iaf reggad för 3 passagerare o har bälten o allt, men den e bra liten bak asså
precis men då är den också reggad för det. dock anser jag att baksätet inte skall användas mer än nödfall ändå, för att de är omöjligt att sitta två stora killar bak. och de gick nästan aldrig ha någon bak mig pga att jag sitter långt bak. är rätt lång.
slå vad 1000 spänn ??? Alla celicas är INTe godkända för passagerare i baksätet. här har du min gamla celica 91 Tekniska data Effekt kW: 115 Antal passagerare: 1 Växellåda: MANUELL tror du jag hittar på så kan du få reg nr och kolla själv på vv HJK269. inte min längre. visst där fanns baksäte och bälten men de var fortfarande inte godkänt och jag har tagit diskussionen med en polis som tjänstgjort över 30 år inom polisen när jag ägde bilen. så sorry. Crx är ännu mindre än celican där bak. så till trådskaparen så är mitt tips att du ska kolla upp innan du köper då de finns godkända för 3. du vill väl inte riskera böterna.
Tack, en till som har fattat hur det är! Som jag skrev innan, du får helt enkelt slå upp regnr på vv.se och kolla om den är godkänd för fler...
Tack, en till som har fattat hur det är! Som jag skrev innan, du får helt enkelt slå upp regnr på vv.se och kolla om den är godkänd för fler...
precis trådskaparen kan inte lita på allt folk på gorg pga att många har fel
Det finns baksäte med bälte, men det lär knappast vara många som vill sitta där, om du inte känner nån fjortis som är bilkåt. Dom är även reggade för att bara ta 1 passagerare, Thats it, inget annat
det har jag gjort med min eclipse, det är litet som fan därbak och men det är trepunkt... (e det de på celican?) det vara bara 1 passagerare när jag köpte den begagnad, jag kollade upp likadana bilar (samma årsmodells o så, tom imorterade samma år) som var reggade för 3 passagerare och hade det som "bevis" ifall dom skulle vara gnälliga, åkte till min regbesiktning och det tog inte lång tid, fick det i regbeviset att det fick vara 3 passagerare och det kostade 600spänn...
kolla med dom om du kan göra det oxå innan du köper bilen men jag tror inte att det skulle vara några problem.