Fina fotografier men seriöst, varför köpa en "halv" bil? Colt är i mina ögon en pellejönsbil som en miljon andra person kör, företrädelsevis pensionärer :p
Fina fotografier men seriöst, varför köpa en "halv" bil? Colt är i mina ögon en pellejönsbil som en miljon andra person kör, företrädelsevis pensionärer :p
Jo men den har ju turbo iallafall I dessa dagar då bensinen ligger på 12,99 e det rätt skönt med en liten bil sen så e ju inte skatten så dyr heller!
Fina fotografier men seriöst, varför köpa en "halv" bil? Colt är i mina ögon en pellejönsbil som en miljon andra person kör, företrädelsevis pensionärer :p
Är inte en mercedes E220 ett riktigt pensionärsåk?
Fina fotografier men seriöst, varför köpa en "halv" bil? Colt är i mina ögon en pellejönsbil som en miljon andra person kör, företrädelsevis pensionärer :p
Är inte en mercedes E220 ett riktigt pensionärsåk?
'
Jo, ett riktigt gubbåk är det. Den svartryker och jag kör som en kärring. Det blir en fin kombination.
Fina fotografier men seriöst, varför köpa en "halv" bil? Colt är i mina ögon en pellejönsbil som en miljon andra person kör, företrädelsevis pensionärer :p
Provkör en CZT innan du utalar dig ! Vadå skulle han ha köpt en Evo istället som måste sticka ut eller ? Tycker du kunde hållt det dära för dig själv
Fina fotografier men seriöst, varför köpa en "halv" bil? Colt är i mina ögon en pellejönsbil som en miljon andra person kör, företrädelsevis pensionärer :p
Provkör en CZT innan du utalar dig ! Vadå skulle han ha köpt en Evo istället som måste sticka ut eller ? Tycker du kunde hållt det dära för dig själv
Är det någe prestandamaskin eller? Typ noll till hundra på två sekunder mindre än original, snygga 15"-fälgar och kromad rattknopp?
Klart han skulle ha köpt en EVO. Helst en högerstyrda utan AC. Eller vafan, jag vet inte.
Fina fotografier men seriöst, varför köpa en "halv" bil? Colt är i mina ögon en pellejönsbil som en miljon andra person kör, företrädelsevis pensionärer :p
Provkör en CZT innan du utalar dig ! Vadå skulle han ha köpt en Evo istället som måste sticka ut eller ? Tycker du kunde hållt det dära för dig själv
Är det någe prestandamaskin eller? Typ noll till hundra på två sekunder mindre än original, snygga 15"-fälgar och kromad rattknopp?
Klart han skulle ha köpt en EVO. Helst en högerstyrda utan AC. Eller vafan, jag vet inte.
Max effekt 150 hk (110 kW) vid 6000 r/min. Max vridmoment 210 Nm vid 3500 min. Tjänstevikt: 1055 kg Toppfart 210 km/h. Acceleration 0-100 km/h 8,0 s. Förbrukning:Stad 0,86, landsväg 0,57, blandad körning 0,68 l/mil. Motor: 1,5l 16V Mivec (Mitsubishis svar på V-Tec) med turbo
Max effekt 150 hk (110 kW) vid 6000 r/min. Max vridmoment 210 Nm vid 3500 min. Tjänstevikt: 1055 kg Toppfart 210 km/h. Acceleration 0-100 km/h 8,0 s. Förbrukning:Stad 0,86, landsväg 0,57, blandad körning 0,68 l/mil. Motor: 1,5l 16V Mivec (Mitsubishis svar på V-Tec) med turbo
Verkar vara en grym bil, man blir lite sugen att testa en sådan............ Som gammal honda crx vt ägare och nuvarande crx del sol ägare så älskar jag körglada bilar som inte bara kan prestera bra på rakan. Jag såg också att dom finns i plåtcab utförande.
Fina fotografier men seriöst, varför köpa en "halv" bil? Colt är i mina ögon en pellejönsbil som en miljon andra person kör, företrädelsevis pensionärer :p
Provkör en CZT innan du utalar dig ! Vadå skulle han ha köpt en Evo istället som måste sticka ut eller ? Tycker du kunde hållt det dära för dig själv
Absolut alla, vem som helst kan peka ut en Evo.. jag tror inte det är många som vet vad det där ens är för bil.. Visst jag kanske inte gillar karossen till hundra, men jag förstår "charmen" i bilen!
Intressant bil du köpt dig snygga bilder du knäppt oxå!
Max effekt 150 hk (110 kW) vid 6000 r/min. Max vridmoment 210 Nm vid 3500 min. Tjänstevikt: 1055 kg Toppfart 210 km/h. Acceleration 0-100 km/h 8,0 s. Förbrukning:Stad 0,86, landsväg 0,57, blandad körning 0,68 l/mil. Motor: 1,5l 16V Mivec (Mitsubishis svar på V-Tec) med turbo
Lätt bil! underbart att pusha små tighta slingervägar. Mivec med Turbo kan ju ÖKA roligheten "lite"
Max effekt 150 hk (110 kW) vid 6000 r/min. Max vridmoment 210 Nm vid 3500 min. Tjänstevikt: 1055 kg Toppfart 210 km/h. Acceleration 0-100 km/h 8,0 s. Förbrukning:Stad 0,86, landsväg 0,57, blandad körning 0,68 l/mil. Motor: 1,5l 16V Mivec (Mitsubishis svar på V-Tec) med turbo
Oj så många kommentarer Tack ska ni ha! Anågende bilköpet så ville jag ha en bil som är billig i drift, samt billig att äga. Sen så är denna 11 år nyare än Saaben. Några pengar till en Evo har jag tyvärr inte, så denna fick räcka Citerar från teknikens värld "Här är en liten tuff, smidig slängbil som både syns och hörs och ger sin unge förare (förmodligen inte en dag över trettio) känslan att vara en prins eller prinsessa på vägen." Så gubb-bil tycker jag inte det är. Kanske inte världens häftigaste, men jag har iaf nybilsgaranti kvar
Små bilar är grymt underskattade i sverige. Kan möjligen bero på avstånden samt att detta är kombiland. Bor man i stockholm och kör mest där så inser man rätt fort fördelarna med en liten bil. Kan säga att min OPC Zafira är rätt kass i köerna.