hehe, du har möjlighet att bbyta bil medan jag kan inte det pga all spengar som har gått åt för att trimma och fixa den. Men nu ska vi hålla oss till ämnet:)
skumma kriterier för en sportbil 4 säten 2.0 liters motor osv...det kommer aldrig bli en renodlad sportbil med dom här kriterierna men något med lite prestanda går nog att få fram
skumma kriterier för en sportbil 4 säten 2.0 liters motor osv...det kommer aldrig bli en renodlad sportbil med dom här kriterierna men något med lite prestanda går nog att få fram
hmm, jag får väl definera om mig. Semi sport då? Bensin är ganska dyrt nu för tiden, i alla fall när man kör en 200sx s13 som drar 1.5l / milen
1,5 liter milen!? Då kan man ju åka gammal amerikansk bil.. Jag tycker att han ska skita i vad de är för storlek på motorn för en så modern bil så kan du köra under litern ovavsettt vad de är för bil.
Jag säger Camaro iaf. Vill han snika så kan han köpa v6:an på 200hk eller så köper han med v8. De går att köra ls-motorerna under litern om man vill
det börjar luta sig mer och mer åt Corrolla T-sport . 2.0L är kanske liten men jag har inte sagt att bilen INTE får ha turbo . Saaben är inget han är intresserade av, har redan försökt med det
JRudin : trimma en s13 och få ut dubbelt så många hästar så ska du se. Min galant -97 v6 drock 1.3 L / milen så jag tror att camaron där som du rekomenderar kommer att dra minst 2.0L/milen....och då har den ingen turbo