Kommer en liten skriftlig update nu då jag glömde ta bilder..
Jag har då i veckan bytt bakbromsar på bilen, nya fina brembo skivor med nya belägg, och idag rubbade jag upp bilen ett varv till.. men kommer nog måsta köra ett till ^^ Kan ev, knäppa nån bild på nya skivorna och resultatet av lacken till på söndag ^^
Nån som vet vart man kan kolla färgkoden på en Ford Sierra -90a ?
nu kommer jag inte riktigt ihåg, men jag kollade en gång färgkoden på den där metallbrickan som sitter på plåten där huvlåset och det sitter om du förstår? skulle du kanske kunna ta en bild på brickan som sitter där och klistra in i tråden så ska jag se om det är likadant på din?
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Dags att dra igång den här tråden igen Har legat lite på latsidan, men man har inte så mycket ork kvar när man kommer hem från jobbet då man jobbar skift. Men här kommer iaf en liten uppdatering på grejer jag håller på med just nu
pos.ljus i blinkers
Delningsfilter
5.25" Mac Audio högtalare
Ett stycke dvd från mutant
Och dvdn igång
Där var iaf några bilder, kommer fler och bättre imorrn. Kommer editera in en liten filmsnutt på mina billiga laitis-strobbar jag köpte för nån dag sen