Det var en bra träff enligt mig, däckrök är ett måste på en bilträff Synd bara att folk ska köra fort nära andra bilar så det händer smällar, man kan ju köra bortåt lite..
Sen tycker jag att media alltid förvränger och ger bilintresserade dåligt ryckte, bara för man har träffar så behöver det inte vara för att man ska köra "STREETRACE" suck..
Vart kör man streetrace på bauhaus liksom? från den ena rondellen till den stora? haha.. dem är roliga..
för övrigt är det här den bästa träffen jag har varit på !!!!! nästa gång ska jag ta med mer batterier till kameran.... hoppas att ni ser något kort som är hävligt.... för jag har bara haft digitalkamera i några månader
PS KLICKA PÅ 4MAJ NÄR NI GÅTT IN SÅ KOMMER NI TILL BILDERNA!!!!!!
Senast redigerat av jonte_smte (5 maj 2008)
///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!
Min bil kom me i farten. finns de några mer bilder kanske? röd s3
Har inte hittat någon bland mina bilder. Minnet tog slut i kameran så det första jag gjorde på söndagsmorgonen var att åka ner till Media Markt och köpa ett större CompactFlash-kort!
Efter att ha skickat ett maill till ansvarig utgivare på nt.se med påpekanden på alla felaktigheter som stod i artikeln tog det bara ett par minuter innan svar kom. Hon bad om ursäkt för felaktigheterna och hänvisade till att det var polisen som gett nt uppgifterna. Med andra ord hade inte polisen någon vidare koll på vad dom gjorde där. Inte helt oväntat, men iaf.
Nån som vet om det var några flygande besiktningar på bauhaus?
Tycker också median/polisen förvränger allt, om man ser det från andra sidan 150-200 bilar, 2-3 st per bil 400-500 människor("ungdomar"), en liten serie krock men ingen allvarligt skadad (enligt uppgifter från nt). Tycker att det var ingenting.
Ser fram emot nästa träff, och hoppas nt/polisen läser på lite mer om "streetrace".
Ja det var en trevlig träff Synd bara att det alltid måste finnas folk som skräpar ned och förstör! Och all fylla hör ju inte hemma på en bilträff! Tycker att polisen gjorde många fel den kvällen, MEN det skulle kunna skötas mycket bättre av oss som är där också!
Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P
Tycker också att den träffen va bäst nånsin ! Men media.... asså på sätt och vis så kan man ju tycka att det är bättre att man håller sig på en parkering än att åka omkring på vanliga vägar Tycker att street race va lite o ta i me. Va mest en helt vanlig bilträff i mina ögon p.s man kan ju tro att polisen vill vända hela svenska folket mot bilträffar
Helrätt träff! Man kan ju tänka sig hur mycket folk det blir nästa gång när det vart så bra den här gången. Finns ett par bilder på länken tyvärr inte så bra.http://musclegear.forum24.se/musclegear-about29.html