Hare bytt spridare i min s13 och efter de fortsätter soppapumpen att gå hela tiden. Tidigare har den slutat efter några sekunder. Kan tillägga att bilen inte går igång heller. Någon som har någon bra ide ?
Japp pumpen slutar att gå efter ca 5sekunder precis som den ska göra... Väldigt mysko detta. Spridarna som de inte fungerar med är 444cc skyline gtr spridare och självklart körde jag dessa med z32lmm och ett anpassat chip. Men fick ingen soppa ur någon av dom.
är de rätt resistans på dessa spridarna då ? kortslutning i bränsleboxen kan nog ge diverse skumma fenomen nämligen
Dom ska vara helt "bolt on" om man kör med annan lmm och ett anpassat chip.
jo men jag tror vi kan utesluta detta med tanke på att de inte funkar ?
ta och resistansmät ALLA spridarna ..är de samma värde i alla nya spridare...är de samma värde i dom gamla ? är de någon som har väldigt lite motstånd till skillnad mot dom andra ?
Testade gamla spridarna med steg 3 chipet, ville inte öppna då heller. Ska nog ta och testa nya spridarna med orginal chipet också. Får återkomma med resultat om de i morgon.
Testade gamla spridarna med steg 3 chipet, ville inte öppna då heller. Ska nog ta och testa nya spridarna med orginal chipet också. Får återkomma med resultat om de i morgon.
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI