Blev en riktigt bra träff, bara synd att polisen skulle komma så tidigt och förstöra precis när det roliga började. Bilderna är kanska inte dem bästa, men ni ser väl något.
Här kommer lite bilder från mig... Har mer bilder så om de är någon speciell ni vill ha tag i så pm:a eller skriv i gb så ska jag kolla om jag har den.
WTF? Slänga pengar på plisen? Vad är det för nått jag missat?
"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Här kommer lite bilder från mig... Har mer bilder så om de är någon speciell ni vill ha tag i så pm:a eller skriv i gb så ska jag kolla om jag har den.
WTF? Slänga pengar på plisen? Vad är det för nått jag missat?
Det var vad jag hörde 3 killar som satt i polisbilen och fick troligen böter för att dom börnat.. Så de startades en insamling för att bidra till böterna
för övrigt är det här den bästa träffen jag har varit på !!!!! nästa gång ska jag ta med mer batterier till kameran.... hoppas att ni ser något kort som är hävligt.... för jag har bara haft digitalkamera i några månader
PS KLICKA PÅ 4MAJ NÄR NI GÅTT IN SÅ KOMMER NI TILL BILDERNA!!!!!!
Senast redigerat av jonte_smte (8 maj 2008)
///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!