Fixa en asfalltsparkering annars så är de många som inte kommer, jag är än av dom.
Hmm...fixa och fixa, det går inte att ordna det då, så dem som det inte passar för, får väl stå över då, tyvärr...det är inte bara att ordna logistiken utav att hantera 50-100 bilar, i en sådan här liten stad, i samband med cruising.
Sedan är det ju bara att klaga på dem som förstört möjligheterna att vara på t.ex LIDL, men klaga inte på dem som försöker fixxa så att det händer någon på dessa breddgrader...eller kom med krav som att "fixa"....det är ju aningen fel attityd.
...för övrigt så kommer jag att uppdatera listan i denna tråden imorgon..parkerade bilen inatt och kom i säng vid halv fem imorse vi...efter 280 mils bilresa / 4 dygn...
God Natt!
joo jag såg bilen din igår vid hemköp, måste säga att den är förbannat fin
Man tackar Jo, för att vara en bruksbil som skall gå 5000-6000 mil om året och ta sig fram i dem norra delarna av Sverige och Norge, så har vi fått till en bra kompromiss mellan utseende/framkomlighet!
Med Vänlig Hälsning
håller helt och hållet med kommer fram och kollar lite mer på lördag
Självklart kommer jag att komma, men jag hade bara en åsikt om att jag tycker det är dåligt med grusparkering, då vissa kanske börjar sladda omkring å blästra ner alla andra som står på parkeringen... spelar ingen roll hur mkt man skriver i forumtråden om hur man ska bete sig så sladdar alltid någon... å definitivt nu när det blir på grus...
Självklart kommer jag att komma, men jag hade bara en åsikt om att jag tycker det är dåligt med grusparkering, då vissa kanske börjar sladda omkring å blästra ner alla andra som står på parkeringen... spelar ingen roll hur mkt man skriver i forumtråden om hur man ska bete sig så sladdar alltid någon... å definitivt nu när det blir på grus...
Men men, blir nog bra ändå
Det kommer inte finnas utrymme för sådant, får vi hoppas....då det är asfalt runt omkring, önskar dock även jag...givetvis att det fanns ett alternativ , på asfalt..som var möjligt...har vägt för/nackdelar rätt länge innan det vart beslutat om detta stället
Kajen blir nog kanon de tor ja.. Finns om gott om ut rymme där.. Sen åm man ska ut därifrån på kvälls kvisten då kan de väl ta lite tid. Men de får man leva med då.. Hoppas ju på en bra träff med mycke bilar och trevlig folk.
Det är ju sopat på parkeringen där vid hälso-köret... Många som får plats där.. alla behöver ju inte stå på gruset. Antar att det är först till kvarn med asfaltsplatser
Klart man kommer å sen till dem som bara klagar på valet av parkering ta ett eget initiativ till en egen träff å fixa då en asfaltsparkering istället för att gnälla på den/dem som fixat till denna träff. Passar inte parkeringen så stanna hemma eller va nere på stan å tjura istället. Jag kommer oavsett vilken parkering det än blir för jag vill träffa folket å kolla på bilar inte kommer jag för att jag är rädd om bilen att den ska bli dammig. Finns ju vatten å svamp om man vill tvätta den då
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Klart man kommer å sen till dem som bara klagar på valet av parkering ta ett eget initiativ till en egen träff å fixa då en asfaltsparkering istället för att gnälla på den/dem som fixat till denna träff. Passar inte parkeringen så stanna hemma eller va nere på stan å tjura istället. Jag kommer oavsett vilken parkering det än blir för jag vill träffa folket å kolla på bilar inte kommer jag för att jag är rädd om bilen att den ska bli dammig. Finns ju vatten å svamp om man vill tvätta den då
Skönt att någon mer än jag fattat vad det handlar om