3759
Sök

Inför: Officiell Vårcrusing | Ghostmeet (60-tal anmälda) | Hudiksvall | Lördag - 17/5

1 418 Inlägg
13 maj 2008
Fixa en asfalltsparkering annars så är de många som inte kommer, jag är än av dom.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Ghost-ST
13 maj 2008
Trådstartare
Lindberg88 skrev:
Fixa en asfalltsparkering annars så är de många som inte kommer, jag är än av dom.

Hmm...fixa och fixa, det går inte att ordna det då, så dem som det inte passar för, får väl stå över då, tyvärr...det är inte bara att ordna logistiken utav att hantera 50-100 bilar, i en sådan här liten stad, i samband med cruising.

Sedan är det ju bara att klaga på dem som förstört möjligheterna att vara på t.ex LIDL, men klaga inte på dem som försöker fixxa så att det händer någon på dessa breddgrader...eller kom med krav som att "fixa"....det är ju aningen fel attityd. smile

Med Vänlig Hälsning
Senast redigerat av Ghost-ST (13 maj 2008)

171 Inlägg
13 maj 2008
Ghost-ST skrev:
Hanning skrev:
Ghost-ST skrev:
...för övrigt så kommer jag att uppdatera listan i denna tråden imorgon..parkerade bilen inatt och kom i säng vid halv fem imorse vi...efter 280 mils bilresa / 4 dygn...

God Natt! smile

joo jag såg bilen din igår vid hemköp, måste säga att den är förbannat fin smile

Man tackar smile Jo, för att vara en bruksbil som skall gå 5000-6000 mil om året och ta sig fram i dem norra delarna av Sverige och Norge, så har vi fått till en bra kompromiss mellan utseende/framkomlighet! smile

Med Vänlig Hälsning

håller helt och hållet med smile kommer fram och kollar lite mer på lördag smile

Mr White
1 072 Inlägg
13 maj 2008
Tompak skrev:
ja hoppas ni skämtar att träffen ska vara på en grus parkering?! yikes finns ju många ställen för 50 bilar me asfalt. lidl,kvantum,åhlens,fyren,kajjen mm.

Rädd för å damma ner bilen?

171 Inlägg
13 maj 2008
Robban 245 skrev:
Tompak skrev:
ja hoppas ni skämtar att träffen ska vara på en grus parkering?! yikes finns ju många ställen för 50 bilar me asfalt. lidl,kvantum,åhlens,fyren,kajjen mm.

Rädd för å damma ner bilen?

jaa ingen vet vad dom gnäller i :S

46 Inlägg
13 maj 2008
Självklart kommer jag att komma, men jag hade bara en åsikt om att jag tycker det är dåligt med grusparkering, då vissa kanske börjar sladda omkring å blästra ner alla andra som står på parkeringen... spelar ingen roll hur mkt man skriver i forumtråden om hur man ska bete sig så sladdar alltid någon... å definitivt nu när det blir på grus...

Men men, blir nog bra ändå smile

154 Inlägg
13 maj 2008
Grus eller inte, jag kommer ! dock ger jag fan i o tvätta bilen tongue

Kör automat så är du smart ;)

Ghost-ST
13 maj 2008
Trådstartare
mackan_levin skrev:
Självklart kommer jag att komma, men jag hade bara en åsikt om att jag tycker det är dåligt med grusparkering, då vissa kanske börjar sladda omkring å blästra ner alla andra som står på parkeringen... spelar ingen roll hur mkt man skriver i forumtråden om hur man ska bete sig så sladdar alltid någon... å definitivt nu när det blir på grus...

Men men, blir nog bra ändå smile

Det kommer inte finnas utrymme för sådant, får vi hoppas....då det är asfalt runt omkring, önskar dock även jag...givetvis att det fanns ett alternativ , på asfalt..som var möjligt...har vägt för/nackdelar rätt länge innan det vart beslutat om detta stället hmm

Med Vänlig Hälsning

Truck Driver
73 Inlägg
13 maj 2008
Kajen blir nog kanon de tor ja.. Finns om gott om ut rymme där.. Sen åm man ska ut därifrån på kvälls kvisten då kan de väl ta lite tid. Men de får man leva med då.. Hoppas ju på en bra träff med mycke bilar och trevlig folk.

T-Gul Svensk såld manuell

Audi a4 TQ
5 Inlägg
13 maj 2008
kanske kikar förbi ja me!

Operatör
346 Inlägg
13 maj 2008
Det är ju sopat på parkeringen där vid hälso-köret... Många som får plats där.. alla behöver ju inte stå på gruset. Antar att det är först till kvarn med asfaltsplatser wink

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

122 Inlägg
14 maj 2008
Kommer förbi om Volvon är framrullad.... Åka Skoda känns inte så lockande...

393 Inlägg
14 maj 2008
Kommer jag mä smile

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

3 Inlägg
14 maj 2008
Jag kommer smile

Volvonörd
1 187 Inlägg
14 maj 2008
Klart man kommer å sen till dem som bara klagar på valet av parkering ta ett eget initiativ till en egen träff å fixa då en asfaltsparkering istället för att gnälla på den/dem som fixat till denna träff. Passar inte parkeringen så stanna hemma eller va nere på stan å tjura istället. Jag kommer oavsett vilken parkering det än blir för jag vill träffa folket å kolla på bilar inte kommer jag för att jag är rädd om bilen att den ska bli dammig. Finns ju vatten å svamp om man vill tvätta den då wink

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

134 Inlägg
14 maj 2008
jag kommer smile

Ghost-ST
14 maj 2008
Trådstartare
Majorn skrev:
Kommer förbi om Volvon är framrullad.... Åka Skoda känns inte så lockande...

Kasta inte sten i glashus gosse wink

7 100 Inlägg
14 maj 2008
ni kan plocka bort mej från listan,ska åka och fiska ist,eller åka på gävleträffen!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Ghost-ST
14 maj 2008
Trådstartare
TheRefunder skrev:
Klart man kommer å sen till dem som bara klagar på valet av parkering ta ett eget initiativ till en egen träff å fixa då en asfaltsparkering istället för att gnälla på den/dem som fixat till denna träff. Passar inte parkeringen så stanna hemma eller va nere på stan å tjura istället. Jag kommer oavsett vilken parkering det än blir för jag vill träffa folket å kolla på bilar inte kommer jag för att jag är rädd om bilen att den ska bli dammig. Finns ju vatten å svamp om man vill tvätta den då wink

Skönt att någon mer än jag fattat vad det handlar om smile

Med Vänlig Hälsning

Ghost-ST
14 maj 2008
Trådstartare
bmx skrev:
ni kan plocka bort mej från listan,ska åka och fiska ist,eller åka på gävleträffen!

bmx - Gone Fishin' wink

Med Vänlig Hälsning

Sök