3390
Sök

Har Eight-Tack i bilen, vill använda Mp3

2 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Som sagt har bara en gammal Eight-Track i bilen (om ni har hört om något så gammalt big_smile) och skulle vilja koppla in min Mp3-spelare.
Jag vet att det finns kassettband till vanliga kassett radios som man kan köpa och koppla in den så,
finns det något sådant till 8Track?

Om det inte gör det, går det då att koppla in den på något annat sätt?
Jag vill inte gärna kapa sönder instrumentbrädan bara för att sätta i en modernare stereo.

Bilen i fråga är en Chevrolet C10 från -81, alltså väldigt basic när det gäller el tongue

124 Inlägg
5 maj 2008
J_B skrev:
Som sagt har bara en gammal Eight-Track i bilen (om ni har hört om något så gammalt big_smile) och skulle vilja koppla in min Mp3-spelare.
Jag vet att det finns kassettband till vanliga kassett radios som man kan köpa och koppla in den så,

Jag vill inte gärna kapa sönder instrumentbrädan bara för att sätta i en modernare stereo.

Bilen i fråga är en Chevrolet C10 från -81, alltså väldigt basic när det gäller el tongue

Hmmm... FM-Sändare i MP3 spelaren?

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
5 maj 2008
om den nu har radio ;P fmsändare är nog de bästa altenativet

2 Inlägg
9 maj 2008
Trådstartare
Just det. Det har jag inte ens tänkt på. En sådan är ju nog lättast att skaffa.
Tackar för idéen!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
9 maj 2008
J_B skrev:

WOW! Jag skulle vilja ha en 8-track i min Commmodore. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

1 199 Inlägg
9 maj 2008
Om du inte bryr dig speciellt mycket så har jag en sådan till en volvo 140..

Sök