Jonathan Söderlund skrev:
Jaa du Fredrik, för det första så får inte vem som helst komma in på vår skola hur dom vill, utan måste ha besöksttillstånd.
För det andra så kan jag inte säga mycket annat än att jag litar på eleverna på Sandvikens Gymnasieskola.
Men om du/ni som har borttappade kläder hade engagerat er en endå gång av de 5-6 tillfällen som bjöds på Bessemer att hämta era kläder/mössor så tror jag inte att detta problemet varit ett faktum idag.
Personligen tycker inte jag att jag och mitt elevråd ska ta på sig all den kritik som ges angående kläder/mössor.
Men som vid balen, det är inte många som engagerar sig i något på den här skolan, förän man får chansen att klaga, då jävlar går det bra att engagera sig, det om något är under all kritik.
Sluta vara så egoistiska, tänk på avd som är bäst för alla någon gång och inte bara för er själva.
Svara inte med "det var ju det vi gjorde eftersom andras kläder försvann", för den här tråden hade aldrig skrivits av Jacob och Fredrik om deras kläder hade funnits där dom skulle finnas.
Det jag skulle göra i detta läget är att kontakta skolan och göra en polisanmälan!