Bara ett sätt att ta reda på det. Nä då. Det blir väl olovlig körning om jag inte misstar mig. Men jag är inte hundra på det. OT: Såg en gul Delta HF här i byn i helgen.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Om du kör oförsäkrad är du ju riktigt dum i huvet. Om du kör på nån och invalidiserar denne och får 4 milljoner i skadestånd att betala - dvs resten av ditt liv? Är det värt det?
tyckte jag kände igen den. jag åkte ju den vinröda v40:in förutom som sågs däromkring ibland då farsan bor i närheten. i dagens läge är det en 855 T5-R en mörkgrön med svarta fram och baklysen, vindavisare, 17" begagnade crap fälgar då mina är stulna samt TPC dekal i framrutan
har varit en hel del hos farsan och i vrena o nyköping dom senaste 2 månaderna så du borde kanske ha sett den
Blir man av med körkortet för det? Jaså var det en evo eller vanlig? Vet bara två gula i sverige :p
Det ska lag låta vara osagt.. Hur ser man skillnad på det? Det var mörkt ute, men om det är tydliga skillnader så..
Den är mycket bredare än min, skärmbreddarna alltså. Lättaste sättet att se skillnad
Okej, men den var bredare än din, plus att den hade "vingen" flärpen bak över rutan. Frustade som en tjur när han växlade upp. Vet att det ahr gått en sån här förr, men det gick rykten om att den blev stulen.. Antagligen var det inte så. Killen som äger den har inte sådär lite med cash.. Planterade en Ferrari 550 med taket före i en tall för nåt år sen, så har han en GMC syclone med jordens stereobygge. Kör en Porsche Cayenne turbo till vardags. Hans pappa hade nåt med burton snowboards att göra.
Min frustar också som en tjur! Killen heter inte marco? Enda jag vet med en Giallo
Nej, Claes ska han heta, om han har kvar sin och om det är den jag tror. Ser jag den igen ska jag ta regnumret.
Tuffa bilar iaf. Går ett gäng japsraketer här med, men det är lite mer fullblod över Deltan. Är lite såld på dom eftersom man såg alla rallyn dom vann och var med i sen man var liten. Såg även 037an och Delta S4.
Jag åkte bil som var försäkrad och skattad, men hade bommat kontrollbesiktningen och hade därmed körförbud för ett tag sen.
Vart stannad för att blåsa, så det var inte i samband med fortkörning eller liknande. Fick 1500:- i böter, fick lämna bilen på plats samt att de skulle "rapportera händelsen vidare"... har inte hört något mer sen dess dock och bötern blev ju betald samma dag så...
Nu var ju detta iofs inget som har med reg bes att göra, men kanske kan vara bra referens på böter?