2491
Sök

Vill NI ha ett styling, tuning och billjuds företag med webbshop i småland?

egen företagare
630 Inlägg
9 maj 2008
Trådstartare
Jag och en kompis funderar på att utöka hans billjudsföretag, med eftermarknadsdelar.
Styling till många bilmodeller och trimning till först och främst turbo motorer.

är det något som NI vill ha, priserna ska försöka bli så låga som det absolut bara går, allt för kunderna.

om det finns kundunderlag för detta finns även möjligheten att vi kanske börjar designa och bygga egna produkter tex:bodykit, huvar, div motordelar mm.

berätta gärna vad ni saknar och har för önskemål.

allt är av värde, om detta ska bli av.

plattsättare!
804 Inlägg
9 maj 2008
det låter som en fin idé vart i småland har ni tänkt att öppna då? ska ni ha butik också lr bara webshop?

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

egen företagare
630 Inlägg
9 maj 2008
Trådstartare
butik och verkstadsdel, samt webbshop, troligtvis högsby, men vi får se om man hittar en verkstad på bättre ort.

ClubJDM
531 Inlägg
9 maj 2008
det låter riktigt trevligt.
hoppas det bli ett nytt bodykit till s/v70 det hade iaf behövts tongue

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
9 maj 2008
låter riktigt nice!!! hoppas de blir lite honda produkter, till både nya å gamla modeller isf. riktigt bra idé. hoppas de funkar fö er.

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

159 Inlägg
9 maj 2008
Jag bor i Oskarshamn! så jag tycker det låter som en mycket mycket mycket bra ide att lägga en firma i högsby eller någonstans i kalmar län !!, det behövs vi har inget styling/tuning företag vad jag vet sad

MVH från en mycket glad om detta inträffar !!

Hk is how hard you hit the wall, Nm is how far you take the wall whit you :)

egen företagare
630 Inlägg
10 maj 2008
Trådstartare
Något mer ingående nu då.....
jag har alltid saknat grejer till lite äldre bilmodeller, så det är något jag kommer lägga mycket vikt på.
Där det finns lite/inget utbud vill vi att det ska finnas ett utbud.
Även saker till bilar som inte sålts som nya i sverige heller, det brukar vara hopplöst att hitta en leverantör i sverige.

Vi hoppas som sagt på att kunna tillverka både styling men även trimdelar, och där blir det också så mycket som möjligt, till så många som möjligt.

kom gärna med fler förslag på saker ni vill kunna komma och titta och känna på.
samt saker ni saknar på den svenska marknaden.

Mer info kommer efter helgen.

typ..eh..va?
582 Inlägg
10 maj 2008
Låter som en bra ide tycker jag smile

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

Irok Udont
171 Inlägg
10 maj 2008
låter som en riktigt bra ide! smile är in småland på sommrarna smile

LaddtrycksMissbrukare
355 Inlägg
10 maj 2008
låter som en förbannat fin idé smile hade varit kul med företag som inriktar sig på sånt då det knappt finns några här omkring. så kör hårt är mitt ord. räkna mig som en i stödet smile

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast

egen företagare
630 Inlägg
13 maj 2008
Trådstartare
har pratat med min kompis nu och planeringen har börjat.

Vi kommer att visa upp billjudsdelen och vissa billjudsprodukter på högsbydagen (14 Juni) då kommer vi även svara på frågor ang. styling och tuningdelen. Som det ser ut nu så kommer inte den delen vara "open for buisness" förrens sep/okt, men det är ju först då, folk börjar styla om sina bilar iaf.

Vissa styling produkter kan vi dock ta hem tidigare på kundens begäran.

Besök oss gärna den 14 Juni.

947 Inlägg
13 maj 2008
låter bra om det blir mkt delar till volvo 850 tongue

~ Team Ljudstudion ~
106 Inlägg
13 maj 2008
Ska man ha delar till traktorn så kan man köpa det på plast o son.. =P satsa på kjolpaket/delar till lite udda bilar och inte bara till volvo (skit tråkigt i längden) Dock så tror jag inte det skulle funka så bra här kring växjö och runtomkring men nära kalmar skulle nog funka..

Har själv haft planer på att starta liknande här i växjö men eftersom marknaden inte är så stor och att jag kom in på utbilldning så la jag projektet på hyllan..

Idrott luktar svett, Sport luktar bensin!!

egen företagare
630 Inlägg
13 maj 2008
Trådstartare
jag kan hålla med till viss del, det kanske inte kommer in så mycket folk i butiken, men det är ju därför vi ska ha en webshop också, sen handlar det bara om marknadsföring.

egen företagare
630 Inlägg
13 maj 2008
Trådstartare
850_GLT skrev:

dom är ju tyvärr ganska otacksamma, men vem vet, om det finns efterfrågan så kan man ju alltid ordna, ev. bygga nytt från grunden på tex. din bil du får kittet vi gör och vi behåller mallarna......

Crazy
698 Inlägg
21 oktober 2008
Hur går det?

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
22 oktober 2008
buz_zuppe skrev:
Hur går det?

Svårt att bara PM'a honom istället för att dra upp en flera månader gammal tråd? roll

947 Inlägg
30 mars 2009
pzymon skrev:
850_GLT skrev:

dom är ju tyvärr ganska otacksamma, men vem vet, om det finns efterfrågan så kan man ju alltid ordna, ev. bygga nytt från grunden på tex. din bil du får kittet vi gör och vi behåller mallarna......

Jag kanske kan låna ut en av mina bilar om ni vill göra ett kjolpaket. Isåfall tycker jag att ni ska göra i ungefär samma kvalitet som realcars paket. För de har bra passform å så smile

69 Inlägg
5 mars 2010
Vad heter hemsidan eller vart kan man kontakta personen för ev önskemål?

1 207 Inlägg
5 mars 2010
RobertKocian skrev:
Vad heter hemsidan eller vart kan man kontakta personen för ev önskemål?

Du kunde inte bara gå in i hans profil och läsa vad det står där?

En Volvo 740 GLT 16v har inhandlats som en året-runt-bil.

Jag är 25 år ung, och har nyligen startat upp PzyDesign
Tatuering, Piercing, Dermal Anchor, laserborttagning/blekning av tatueringar, nagelförlängning, Kläder, smink och Skateboards
för den som är intresserad av att se mina tatueringsverk. www.pzydesigntattoo.com

Jag är gift med min underbara Maria, och har en dotter (Aurora) som är 5 år, dom betyder allt för mig.

ABSTINENS!!!! JAG VILL HA EN JAPANARE NU!!!!!!!!

Om han skulle haft ett bilstylingföretag så borde han kanske nämnt det där?roll

Sök