Tycker allt ser asbra ut så bra du inte tog illa upp för många gör ju det men man menar ju inget taskigt med det. Lycka till med Hondan Du får visa upp den på Ystad träffarna sen när den e färdig
Tycker allt ser asbra ut så bra du inte tog illa upp för många gör ju det men man menar ju inget taskigt med det. Lycka till med Hondan Du får visa upp den på Ystad träffarna sen när den e färdig
nej jag tar inte illa upp på sådant alla har rätt att säga sin osikt så e det bara....det är vell klart som fan att jag ska va på ystad träffarna sen vad trode du själv.har tankar att slänga i en störe motor lite senare när man har slutat skolan så man har pengar till det och då blir det kanske lite streetrace med:P
Låter ju najs en B16 lr B18? Ja den lär ju synas iaf no doubt Hoppas det går bra med den..
jag hade tänkt vaden första som lägger ner en v8 i en honda hehehe nej men jag vet inte vad jag ska ha en som sakt det e fram tidsplaner som kommer när ekonomin tilllåter det.......
lysen? fälgar bla bla. Finns ju massa? smådetaljer som vita blinkers å grejjor. Inredningen tkr ja folk satsar på för lite. Shyssta stolar & kolfiber. De e manliga saker;)
lysen? fälgar bla bla. Finns ju massa? smådetaljer som vita blinkers å grejjor. Inredningen tkr ja folk satsar på för lite. Shyssta stolar & kolfiber. De e manliga saker;)
det är vell klart lysen och fälgar ska byttas och inredningen ska göras om hellt men är fårtfarade i den fasen att bygga om utsidan så fälgar och sådant kommer inte förens den är lackad.mvh
ja hur går det med den är där nära tills du ska köpa en...för tillfellet får jag lägga pengarna på att få ut sidan klar sen ska jag börja att bytta vinge och allt det