4214
Sök

Gott om supror i sverige?

Avstängd
82 Inlägg
11 maj 2008
Trådstartare
hehe ne men seriöst jag tycker alla numera alla här på garaget har supror av årsmodel 93/97 väldigt fina bilar men lite trisst när alla har sånna , hade planer på köpa en men jag ändrade mig=/roll
Senast redigerat av Goffen (11 maj 2008)

Os Difuntos
1 822 Inlägg
11 maj 2008
Och med denna tråd ville du att ????

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
hater
656 Inlägg
11 maj 2008
du tycker helt rätt ^^det är lättare att hitta supra än valfri volvo snart ^^ dessutom går de inge bra heller om du inte ska bli helt homeless.

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

Avstängd
82 Inlägg
11 maj 2008
Trådstartare
ville bara kolla om fler än jag hade uppmärksammat det.. Jag tycker ät lite synd för superbilarm är inte superbilar om alla har dom....neutral

Drop Shop
926 Inlägg
11 maj 2008
de där beror ju helt på vart man bor.
jkpg ex. här är skyline ungefär vad ni säger om supran. en dussinbil mer eller mindre.

3 113 Inlägg
11 maj 2008
äsch... jag skulle köpt en även hur vanliga dom än är... köper en bil ur min synvinkel och vad jag själv tycker om... Supra är nog inget jag skulle kalla för Superbil utan Sportbil... Superbil är ju då som nya Nissan GT-R, Audi R8 V12, Koenigsegg, Veyron o.s.v.

Semper Fi

DFFL
9 020 Inlägg
11 maj 2008
RonJ skrev:
ville bara kolla om fler än jag hade uppmärksammat det.. Jag tycker ät lite synd för superbilarm är inte superbilar om alla har dom....neutral

När det finns många så kommer många att ha de.
Camaro var ju inte heller en ovanlig bil 1979...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Driifter;)
1 630 Inlägg
11 maj 2008
tycker dom vart rätt överskattade ända sen fast and the furious lr hur de nu stavas:P

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

4 586 Inlägg
11 maj 2008
ifall du vill vara lite ensam om nästa bil så köp en opel speedster,lotus eller varför inte mg inte varje dag jag möter någon av dessa bilar

Muttley
11 maj 2008
jorre83 skrev:
ifall du vill vara lite ensam om nästa bil så köp en opel speedster,lotus eller varför inte mg inte varje dag jag möter någon av dessa bilar

finns massor av dessa med smile

4 586 Inlägg
11 maj 2008
tkd_rille skrev:
jorre83 skrev:

finns massor av dessa med smile

nja borde det ju inte göra möter ju fler supror än speedster

7 100 Inlägg
11 maj 2008
supra och skyline är ju lika vanliga som volvo här nu ju!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

793 Inlägg
11 maj 2008
pajkastartråd....

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

Muttley
11 maj 2008
Goli skrev:
pajkastartråd....

håller med dig smile  trådskaparen kunde faktiskt skriva detta i sin blogg då de infinner inget syfte smile

Meister
6 763 Inlägg
11 maj 2008
Goli skrev:
pajkastartråd....

Jag tycker inte att de kastas någe. Men de har blivit väldigt vanliga nu. Jag vet inte hur många vi har i örebro men de är många. Evos har vi massor åxo big_smile

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
11 maj 2008
Tom här nere i kristianstad har vi ju ett par supror vad jag sett men eftersom jag inte rör mig i "streetrace-kretsar" så finns det nog lika många till som jag inte vet om.

Och Evo's ska vi ju inte ens snacka om, finns ju tom en subba-klubb här, det säger väl allt tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Yrkesförare
1 073 Inlägg
11 maj 2008
Jag reagerar inte längre över Supror och Skylines, dom har liksom tappat det lilla extra.
Men det blir väl lätt så när det blir för många...

terazzi
11 maj 2008
Håller med dem är vanliga,sen vad gäller skyline så är dem med vanliga.. men några ovanliga är ju R34an som är är så pass ovanlig.. finns väl runt 10 st inreggade R34or i sverige? inte dussinbil än..

Men ska man satsa på eget nu så är det väl typ en soarer,men dem borde snart va lika vanliga med..oavsett så är dem ju råa och goa bilar..
Annars tar man in en Aristo wink vi har iaf 1 i sverige..
Senast redigerat av terazzi (11 maj 2008)

Meister
6 763 Inlägg
11 maj 2008
terazzi skrev:
Håller med dem är vanliga,sen vad gäller skyline så är dem med vanliga.. men några ovanliga är ju R34an som är är så pass ovanlig.. finns väl runt 10 st inreggade R34or i sverige? inte dussinbil än..

Men ska man satsa på eget nu så är det väl typ en soarer,men dem borde snart va lika vanliga med..oavsett så är dem ju råa och goa bilar..
Annars tar man in en Aristo wink vi har iaf 1 i sverige..

Aristo? De har jag inte hört talas om. En annan dussinbil är ju Camaro. I min lilla by på ca 1k  pers så har vi 4st 67-69 plus att vi har några nyare åxo.. De kan man kalla dussin bilar big_smile

Sök