Sådär, då har man satt gubben på att putsa upp bilen tills i kväll
haha civicen e ju inte ens hemma:( så ja kan inte putsa upp civicen=( suck.. men den kommer om en timme ca:D wiee:D ska putsas då=) ser ut att bli kanonfint väder:D o fler o fler skri ver i listan ju:) Glädjer mig:D ses i kväll
Jag var inte där ikväll, men jag hörde om olyckan, väldigt tradigt, nån som vet hur det är med MC föraren? Känner han sen innan, vi gick på samma utbildning i skolan, eller ja nästan iaf..
Ja, det var han med tuppkammen på hjälmen. Du kommer nog inte kunna få tag i han på några dagar framöver, tyvärr
Tycker dock inte det skall diskuteras vem som gjorde fel osv, eller vem som körde så och vem som körde sii, det hände och kan aldrig bli ogjort. låt oss inte göra saken värre för förarna genom att "anklaga" / "påstå" vem som gjorde rätt och fel.
Ja, det var han med tuppkammen på hjälmen. Du kommer nog inte kunna få tag i han på några dagar framöver, tyvärr
Tycker dock inte det skall diskuteras vem som gjorde fel osv, eller vem som körde så och vem som körde sii, det hände och kan aldrig bli ogjort. låt oss inte göra saken värre för förarna genom att "anklaga" / "påstå" vem som gjorde rätt och fel.
Så sant att det inte kan göras ogjort.
Hoppas att det går bra för hojföraren bara... Har du hört ngt om skadorna, hur illa det blev?
De e sant.. men va ja fick höra så blinkade inte han me bmwn. utan bara körde rakt ut framför den härande mcföraren. de var de som stod o såg de.. en av våra kompisar.. ja tycker detta e så fruktansvert hemskt. ingen som vet hur de e me den killen idag?
De har ändrat lite grann på artiklen nu.. jag hoppas verkligen denna killen klarar sig.
Ingen som känner han närmre och kan ta reda på hur det har gått... Riktigt obehagligt!
Om bilen inte blinkade är det ruskigt surt!!! När ska folk lära sig att andvända blinkers!!!
ja men de e så jäkla många som bara skiter i blinkersen.. de e hemskt. undra hur folk fick sitt körkort. kan inte ens blinka de lättaste på en bil. suck.. ja blinkar heldre tidigare faktist än inte alls för att ja tänker på andra i trafiken. dessutom ser man en mckommande så ska man ju inte köra ut framför han iheller. särskillt när man se r att han kommer på bakhjulet. :S suck.. men men.. får hälsa han från mig o sambon:) säkert fler som hälsar till mcföraren. håller tummarna för det:) har inte kunnat sova knappt inatt för vad som hände:S
Har pratat med en kompis som hade fått reda på lite information angående motorcyklisten. Läget skall vara stabilt. vill inte gå in på detaljer så jag säger ngt som ej stämmer.
Har pratat med en kompis som hade fått reda på lite information angående motorcyklisten. Läget skall vara stabilt. vill inte gå in på detaljer så jag säger ngt som ej stämmer.
Bara skönt att höra att det är stabilt!
ja de e skönt att höra:) kanske man kan tänka på annat med nu då=)