2240
Sök

Angående: Mariestadscruisingen den 31 maj

lastbils chaffis......
299 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
tjenare  är de många som ska till mariestad den 31 maj på cruising?? skulle tydligen även va dragracing dagen efter.....  mer info på http://www.crusinclub.com/index.php

Vi ses där!!

i wish my lawn was emo so it would cut itself!

6 Inlägg
13 maj 2008
Japp det e det, strax utanför i Moholm

se www.402m.se för info

26 Inlägg
13 maj 2008
oh va najs big_smile Älska cruising ! big_smile

1 435 Inlägg
14 maj 2008
Är även Ljudiadagen samma dag ifall ni vill fynda smile Brukar väl bli "race" på kvällen också.

26 Inlägg
14 maj 2008
Alpinabiturbo skrev:
Är även Ljudiadagen samma dag ifall ni vill fynda smile Brukar väl bli "race" på kvällen också.

Tid är det på ljudia? typ 10 som vanligt? ...

1 435 Inlägg
14 maj 2008
Gute skrev:
Alpinabiturbo skrev:

Tid är det på ljudia? typ 10 som vanligt? ...

Jo de tror jag, fast man bör vara där en stund innan för att hamna typ först i kön så man kan göra dem bästa fynden ifall man är sugen på nått smile
Senast redigerat av Alpinabiturbo (14 maj 2008)

26 Inlägg
14 maj 2008
hehe deklart smile Cruisingen som e viktig dock^^

Skattebetalare
87 Inlägg
14 maj 2008
Låter ju helt klart trevligt, kanske skulle ta å skruva ihop bilen tills dess och göra ett besök!?

15 Inlägg
15 maj 2008
besikning 23 maj på pontiacen hoppas det går bra, då blir det crusing.

lastbils chaffis......
299 Inlägg
17 maj 2008
Trådstartare
LennartssonA skrev:
besikning 23 maj på pontiacen hoppas det går bra, då blir det crusing.

hehe klart de går bra!! annrs lånar vi väl farsans bil =P

i wish my lawn was emo so it would cut itself!

5 089 Inlägg
17 maj 2008
är ju crusing i trolhättan den dagen också;P. synd att städerna ligger så nära varandra så man blir tvungen att välja vilken stad man skall åka till;P

\Lindgren

15 Inlägg
17 maj 2008
mariestad crusing krockar alltid med andra träffar verkar det som. Ändå har de flyttat crusingen i mariestad en vecka framåt. men det krockar ändå, jobbigt.

2 Inlägg
27 maj 2008
stämmer det att det bara är fula bilar som ska få köra på cruisingen eller är det bara nått ja hört?

gör som ford köp volvo

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
28 maj 2008
adaohj skrev:
stämmer det att det bara är fula bilar som ska få köra på cruisingen eller är det bara nått ja hört?

Fula???

Om du menar bilar från årsmodell 75 och äldre så JA! Och det är jag förbannat glad över.

I do it my way

1 435 Inlägg
29 maj 2008
Det är väl ganska blandat? Är ju inte enbart gamla amerikanare som brukar åka runt på cruisingen.
Senast redigerat av Alpinabiturbo (29 maj 2008)

Driifter;)
1 630 Inlägg
29 maj 2008
blir de nått ens? dom prata om att de inte fanns tillräckligt många som ville ställa upp o va trafik "vakt" så då skulle polisen sätta sig på tvären med en gång?

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
29 maj 2008
Alpinabiturbo skrev:
Det är väl ganska blandat? Är ju inte enbart gamla amerikanare som brukar åka runt på cruisingen.

Dem har satt en gräns vid 75 nyare än så får det inte vara.

Senare på dagen/ kvällen får alla vara med och leka ;P

I do it my way

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
29 maj 2008
Amazon_123GT skrev:
blir de nått ens? dom prata om att de inte fanns tillräckligt många som ville ställa upp o va trafik "vakt" så då skulle polisen sätta sig på tvären med en gång?

Jo då det blir det allt. smile

I do it my way

Skattebetalare
87 Inlägg
29 maj 2008
SweetBabyDoll skrev:
Alpinabiturbo skrev:

Hmm...har jag förstått detta rätt nu; Det är en "¨åldersgräns" på årsmodell -75 och tidigare på utställningen, men inget på crusingen va? för det hade ju vart...skit... smile

109 Inlägg
29 maj 2008
Fishy skrev:
SweetBabyDoll skrev:
Alpinabiturbo skrev:

Hmm...har jag förstått detta rätt nu; Det är en "¨åldersgräns" på årsmodell -75 och tidigare på utställningen, men inget på crusingen va? för det hade ju vart...skit... smile

Ja på utställningen....tror du att kommer stoppa dej på crusingen att du får inte köra runt med din 745 pga den är för ny.....hehehe jag och bilen som jag sponsrar kommer till m-d runt 17 tiden och det VW -98 och -00
Så det bar köra!

Sök