4316
Sök

svårsåld saab???

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
varför ska saabs va så svår sålda även till rea priser? slänger man ut en volvo ären borta lika fort lr beror de på att ingen vill ha saab? börjar fundera

ATMTA
12 maj 2008
inte vet jag..  ja var tvungen o höja med en tusen lapp för annars hade någon annan fått saaben jag ville köpa..  men nu äger jag den smile

5 650 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
fast sen äre ju skillnad på en 9000 och en 9-3

2 182 Inlägg
12 maj 2008
volvo_dude skrev:
slänger man ut en volvo ären borta lika fort lr beror de på att ingen vill ha saab? börjar fundera

Det har ja inte märkt tongue

Tror de flesta som köper bil nuförtin vill ha bensinsnåla bilar som dricker 0.3L milen sad

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Avstängd
914 Inlägg
12 maj 2008
Rent skitsnack..

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

5 650 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
jo men min saab e ju äckligt otörstig av sig så de inte e sant sen nya lamdan kom på drar max 07 normal körning

Varningar. 36
1 200 Inlägg
12 maj 2008
Min var svår också att sälja. Sen en dag sa det bara klick så fick jag 6 samtal inom radien av 1 timme och 45 minuter senare var den såld. smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

2 182 Inlägg
12 maj 2008
volvo_dude skrev:
jo men min saab e ju äckligt otörstig av sig så de inte e sant sen nya lamdan kom på drar max 07 normal körning

Ja, det är snålt, men de flesta bryr sig inte att kolla upp det, utan de antar
stor bil = hög förbrukning
liten bil = Lite förbrukning

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

5 650 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
TFkarlsson skrev:
Min var svår också att sälja. Sen en dag sa det bara klick så fick jag 6 samtal inom radien av 1 timme och 45 minuter senare var den såld. smile

de är inte saaben snart 1 vecka senare 1 sms från nån snubbe som ville byta till sig den mot nån 250 cross LOL

5 650 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
Niklas1987 skrev:
volvo_dude skrev:

jo tack jag vet men sen borde ju tycka att folk borde tycka så här ju mer soppa den drar ju roligare ären

2 182 Inlägg
12 maj 2008
volvo_dude skrev:
Niklas1987 skrev:
volvo_dude skrev:

jo tack jag vet men sen borde ju tycka att folk borde tycka så här ju mer soppa den drar ju roligare ären

Jag har fått 5 mejl där dem frågar om bränsleförbrukningen på min bil, så fort de fått svaret så är det tydligen inte lika intresart.
Har nästan alttid fått svaret "Det var mycket, tyvärr så vill ja ha en bränslesnål bil." sad

-Johnny Bravo

Avstängd
653 Inlägg
12 maj 2008
Inte för o va sån, men det är inte många som vill ha en Saab utan turbo, iaf inte än äldre, själv skulle jag inte ens köpa en som vinterbil wink

Jag har rätt i vad jag än säger.

huh?
10 427 Inlägg
12 maj 2008
Tror en Saab utan turbo kan vara lite svårsåld.. särskilt CC-modellen.

Vad har du satt ut den för?

Saabvilde!
1 708 Inlägg
12 maj 2008
steifan skrev:

det där stämmer nog ganska så bra! Däremot pendlarbil är den populär som har ja märkt! : )

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

5 650 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
steifan skrev:

8500 då ären besad utan anmärking och bra mkt är bytt för och fått igenom den utan anmärking
bara lamdan kostade 2500 sen äre alu fälgar som inte såldes med bilen från början heller oså osv

5 650 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
Larsson_Power skrev:
steifan skrev:

det där stämmer nog ganska så bra! Däremot pendlarbil är den populär som har ja märkt! : )

jag hade den som pendlar bil även då om jag hatar saab så fick bra pris på den me tanke på om man gämförde en volvo i liknade skick låg typ på de dubbla så

8 156 Inlägg
12 maj 2008
Jag tycker om 9000-modellerna. Sköna att åka i och strular inte så ofta. Säkert lika hållbara som motsvarande Volvo?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Better than God \o/
1 883 Inlägg
12 maj 2008
volvo_dude skrev:
steifan skrev:

8500 då ären besad utan anmärking och bra mkt är bytt för och fått igenom den utan anmärking
bara lamdan kostade 2500 sen äre alu fälgar som inte såldes med bilen från början heller oså osv

2500 spänn för en lambdasond?  Är den i 24 karats guld???
http://www.speedparts.se/shop/prod/res_ … nder.shtml

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

2 182 Inlägg
13 maj 2008
MrTurbo skrev:
volvo_dude skrev:
steifan skrev:

2500 spänn för en lambdasond?  Är den i 24 karats guld???
http://www.speedparts.se/shop/prod/res_ … nder.shtml

Han köpte den säkert på saab wink

-Johnny Bravo

Sök