nu ska vi inte va så hatiska mot mitt sot luder.... haha!!!
Du sotade ner mig på E18 i förrgår o vid röljusen på nobelplan haha
jasså?!! hehe... som ni alla kanske märker så ska man nog inte ligga efter min gula fara vid rödljusen!! ja lovar att inte vara så dryg å sota så mycke på freda..
nu ska vi inte va så hatiska mot mitt sot luder.... haha!!!
Du sotade ner mig på E18 i förrgår o vid röljusen på nobelplan haha
jasså?!! hehe... som ni alla kanske märker så ska man nog inte ligga efter min gula fara vid rödljusen!! ja lovar att inte vara så dryg å sota så mycke på freda..
bra.. jag tvekar inte att ringa polisen om du sotar ner min svarta sotbil!
Bra simomr .. vi säger LLA kl 20:00 Samlas där en sväng och kollar bilar osv.. sedan in mot staden skriver ingen tid men ja kan skrika på alla och kolla om de vill åka =P och sen en sak till.. inga börnisar på LLA parkeringen bättre vi ä lite lugna så vi inte blir allt för hatade sen bor de juh ganska mkt folk i närheten.. Lek kan vi styra upp sedan om de blir aktuellt eller om intresse finnes.. ha de
Bra simomr .. vi säger LLA kl 20:00 Samlas där en sväng och kollar bilar osv.. sedan in mot staden skriver ingen tid men ja kan skrika på alla och kolla om de vill åka =P och sen en sak till.. inga börnisar på LLA parkeringen bättre vi ä lite lugna så vi inte blir allt för hatade sen bor de juh ganska mkt folk i närheten.. Lek kan vi styra upp sedan om de blir aktuellt eller om intresse finnes.. ha de
Då spikar vi 20 vid LLP....Får försöka att hitta bara..
Antar att du åker ifrån Arvika.. Åk mot Karlstad och sväng upp vid en stor skylt där det står Norrstrand och Färjestad, ta därefter vänster och fortsätt 200 meter till en rondell, ta vänster i rondellen och fortsätt 500 meter, då ser du Löfbergs Lila Arena - åk förbi det och på din vänstra sida mot älven ser du en parkering, där är det!