Utförsäljning Pris: 1770:- (2995:-) Art nr GM7300M Begränsat antal Reservation för slutförsäljning
Ett tungt 1-kanaligt monoblock som är optimerad för att driva bashögtalare. Till detta monoblock kopplar du 1-2 bashögtalare. Ställbart lågpassfilter och kabel fjärrkontroll. Pioneers GM-serie tar krafttag om musiken och med styrka att producera rent ljud och driva subwoofer effektivt. En effektiv kylprofil garanterar att slutstegen låter bra även under extrema påfrestningar. Steget är stabilt ner till 2 Ohm. MOSFET utgångssteg som levererar mer effekt, mindre värme och större effektivitet. Både hög och lågnivåingång finns för att steget skall kunna kopplas till i stort sett alla typer av bilstereo. Lågnivåingång som klarar ända upp till 6,5 Volt. 2 års garanti.
Vad ska steget driva..? Hur många Ohm kommer du lasta ner det i..? JBL steget klararju inte av lägre än 1 Ohm, medan Mutant steget kan lastas ner i 1 Ohm...
Morre W, Team KLÅP, Linköping
Svensk Mästare i billjud (spela HÖGT) 5 gånger... Sponsrad av: www.ljudia.se
Vad ska steget driva..? Hur många Ohm kommer du lasta ner det i..? JBL steget klararju inte av lägre än 1 Ohm, medan Mutant steget kan lastas ner i 1 Ohm...
Steget/stegen är tänkt att jobba mot en låda med dessa spec
Nej, jag brukar oftast inte festa i 10 timmar i sträck över huvud taget, detta har väll dock inget med tråden att göra? har inte läst nått om nån fläkt på något av stegen...
Vet inget om jbl steget men med mutantsteget driver du ut basen och lite till. Som jag skrev i en annan tråd har jag spelat över 137 db med ett mutant 800.1 och en kicker l5. Så jag kan bara rekommendera mutantstegen. Vet att 1500.1 är mätta till 1800wrms och specade 1500wrms så dom är knappast dåliga.