2208
Sök

Halv kriminella ska jag dumpa dem ?

8 156 Inlägg
16 maj 2008
Äkta vänner är man inte rädd för.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 maj 2008
Jojje_ skrev:
, men när det väl kommer till kritan så lovar jag dig/er att kriminella inte ser er som vänner när dom inte behöver er.

var det dummaste jag hört... så bara för att dom råkar vara kriminella så är dom inga riktiga polare? jag har då ett bevis på motsatsen... har en polare som är ganska kriminell och han är hur jävla schyst som hellst och ställer upp i ur och skur för mig, ringer ibland och bara tomsnackar bara för att höra hur läget är osv, vi brukar ha hur kul och trevligt ihop som hellst osv... en riktigt vän med andra ord.... så bara för att dom är kriminella så behöver dom inte vara blåsta idioter!
Senast redigerat av _Glenne_ (16 maj 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Idiot..
285 Inlägg
18 maj 2008
Det är snarare dom som borde dumpa dig..
Du sviker dom totalt genom att låta några på ett forum avgöra om du ska dissa dina "polare" eller inte.

Hoppas dom läser tråden skiter i att ställa upp för dig när du har problem.
Vem vill ens vara polare med någon som är så hjärntvättad att den dyrkar lagen till 100%?.
Hur kul är en sån person på en skala?..

Du verkar strunta totalt i vad dina "polare" är för personer utan går bara efter om dom följer något som står i en lagbok..
och vad menar du igentligen med "halvkriminell?" låter patetiskt

3 722 Inlägg
18 maj 2008
Alla människor är kriminella! Tack för mig!

- De är jag de.
354 Inlägg
18 maj 2008
jonesono skrev:
FireTraXX skrev:
Snoppen skrev:
Hur definerar du halvkriminell?

Antagligen mesar som gör småbrott utan att tjäna en krona på det.

Intressant att du använder ordet "mesar" för att de inte skulle hålla på med tyngre kriminalitet.
Är tyngre kriminella då "tuffa" eller hur menar du?

Men visst skulle jag kalla tyngre kriminelle tuffare än sådana som slangar bensin och krossar rutor. smile

Till trådskapare: Sluta att umgås med dina polare, om du vill lägga av tvärt eller succesivt beror på dej själv.
Senast redigerat av Killr0y_swe (18 maj 2008)

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

1 302 Inlägg
18 maj 2008
Trådstartare
Tack för alla svar nu vet jag hur jag ska göra.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
18 maj 2008
Nattugglan skrev:
Du sviker dom totalt genom att låta några på ett forum avgöra om du ska dissa dina "polare" eller inte.

Vem vill ens vara polare med någon som är så hjärntvättad att den dyrkar lagen till 100%?.

Du verkar strunta totalt i vad dina "polare" är för personer utan går bara efter om dom följer något som står i en lagbok..

Dummaste jag hört.
Om man nu är så rädd för sina "kompisar" att man inte ens törs sluta umgås med dom och måste få lite peppning för att våga, då är det bra illa och då behöver man den lilla uppmuntran man kan få.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

vingåker
68 Inlägg
18 maj 2008
Trappa av och hitta nya vänner så inte sysslar med dumma grejor.Jag har själv gjort mycke dummt förut. Men efter att jag hitta nya vänner har livet blitt mycke bättre.Halvkriminella folk är inte mycke och ha till vänner.Det är bättre med vänner så har samma interessen som dig. Du kan göra något med din framtid men du måste göra det för det är försent.

Lycka till håppas att du trappar ned innan det är försent.
Senast redigerat av s15 (18 maj 2008)

Drive Nice!

Tomten
1 065 Inlägg
18 maj 2008
Hej

Jag tror inte du ska behöva dumpa dom.
Är dom dina vänner så är dom dina vänner oavsätt vad som händer.
Sen har du moral och tänker dig för så du inte blir indragen i nå skit men det är lätt hänt,
Stå på dig och tänk dig för, Men det är du som ska välja om dom är värd o ha kvar för du kan ju må dåligt över hur dom håller på.
som någon som umgås som svensson och inge mera. Men sen får man aldrig för mycket vänner

Idiot..
285 Inlägg
18 maj 2008
Mäki skrev:
Nattugglan skrev:

Dummaste jag hört.
Om man nu är så rädd för sina "kompisar" att man inte ens törs sluta umgås med dom och måste få lite peppning för att våga, då är det bra illa och då behöver man den lilla uppmuntran man kan få.

Och vart läste du att han var rädd för sina kompisar?...
Sluta försök vrida och vänd på allt så att du dumförklarar mig

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
18 maj 2008
fegge_89 skrev:
Tack för alla svar nu vet jag hur jag ska göra.

skaffa dig ett liv med nya schysta polare som DU TRIVS med,
det är inte svårt att hitta nya polare wink
Senast redigerat av richardoo290 (18 maj 2008)

Sök