2193
Sök

Skulle från helsingborg till Karlstad fast i hässleholm

Servicerådgivare
715 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
skulle upp och hämta bil i karlstad kom till åstorp sen va de banarbete på tågrälsen så blev buss till hässleholm = missa tåget mot karlstad ligger nu på en bänk med datan o försöker få tiden att gå...    vafan SJ måste bli skyldiga oss som fan.   vårt tåg skulle gå 23.56 och nästa går kl 6  alltså vänta här i hässleholm i 6 timmar  fyfan

vafan ska man göra vakter va snälla att släppa in oss här iaf lite trevligt sällskap finns här med får väl länka till en av tjejerna blogg http://carolinelundh.blogg.se/?tmp=16011921  checka in den bilder lär säkert dyka upp på oss är haha

ha de göttt //chrille

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
16 maj 2008
Det är väl inte så farligt att vara fast i Hässlehålan ??  tongue

Fy fan för att sitta fast på nått främmande ställe, tycker nästan synd om dig (men bara nästan, ni har ju sällskap ändå wink ).

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Servicerådgivare
715 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
haha jo de e fan kasss  nu kommer man aldrig fram plus kommer vara svintrött när man kommer fram ...  ja jo aldrig fel med lite trevligt sällskap=)

Försöker iaf
1 998 Inlägg
16 maj 2008
Tänk så här:
De kunde vart värre, mycke värre big_smile

Va ä de för bil då?

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

Servicerådgivare
715 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
Boostrider skrev:
Tänk så här:

Va ä de för bil då?

ja jo men nu vil man bara ha lite värme hehe

det är en toyota supra ska köra den hem hela vägen imorrn  .. hoppas man får sovit nåt iaf  svårt att sova på en jävla bänk =/

Försöker iaf
1 998 Inlägg
16 maj 2008
chrille_ skrev:
Boostrider skrev:
Tänk så här:

Va ä de för bil då?

ja jo men nu vil man bara ha lite värme hehe

det är en toyota supra ska köra den hem hela vägen imorrn  .. hoppas man får sovit nåt iaf  svårt att sova på en jävla bänk =/

Låter ju som om morgondagen förhoppningsvis kommer bli riktigt rolig då. iaf hemfärden.
Någon länk eller bilder på bilen?
Jo sova på en bänk är ju inte de trevligaste... hmm

Servicerådgivare
715 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
jajo frågan e vem som orkar köra 50 mil hem bara haha lär ju slåss om att få sitta i passagerar sätet  ist för tvärtom  bilen finns på http://jspec.se/bilar_importerade.php?i … &bmo=2 smile   polaren som ska ha bilen inte jag ... han ska byta motorn ganska omgående mot liiiiite värre grejor smile
hade de ente vatt så hårt på bänken hade de varit lite bättre smile

Hmm.
16 maj 2008
SJ är skit tyvärr sad... vart försenad alldeles för många gånger jag med, kompensation får man dock inte, vad jag förstått.

Servicerådgivare
715 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
Hmm. skrev:
SJ är skit tyvärr sad... vart försenad alldeles för många gånger jag med, kompensation får man dock inte, vad jag förstått.

SKAAA fan ha kompensation ligger på en jävla bänk o får ont i ryggen nu ist för att ligga i en sovkupe    får jag ingen kompensation så blir de kompanistryk  =/

Hmm.
16 maj 2008
Missuppfattade en del, är Vakterna sällskapet ? ^^.

Servicerådgivare
715 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
Hmm. skrev:
Missuppfattade en del, är Vakterna sällskapet ? ^^.

vakterna kommer o går men e en äldre man, en 35 åring kvinna med sin dotter (som sover som en sten) o sen två brudar i min ålder.. 20-25 kanske    dom sover med..     ena brudens blogg finns längst upp

Försöker iaf
1 998 Inlägg
16 maj 2008
2 å en halv timme till då hmm
Har nån en kortlek så kan nu ju spela litte kläpoker tongue

Skämt åsido försök sova nu de här få timmarna. blir ju en bit å köra senare idag

Ska iaf sova nu men lycka till med allt. Hoppas du får lite sömn å sedan kompensation för dit lidande.

//Persson

Servicerådgivare
715 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
Boostrider skrev:
2 å en halv timme till då hmm
Har nån en kortlek så kan nu ju spela litte kläpoker tongue

Skämt åsido försök sova nu de här få timmarna. blir ju en bit å köra senare idag

Ska iaf sova nu men lycka till med allt. Hoppas du får lite sömn å sedan kompensation för dit lidande.

//Persson

haha alla sover nu lite tradigt ...   har sovit en stund men vaknar av att man har så sjukt ont i kropppen =/

Gubben som osså e här hade med sig lite wishey har holkati sig en del nu ....så han står på toan o spyr ... låter ända ut här i vänthallen hahah   äkligt värre el vad ska man säga...

Ingen som e vaken o vill snacka med mig=/ 

ha de gött tack för de !

Lastbilschaufför
123 Inlägg
16 maj 2008
Du får fråga tjejerna om de vill erbjuda lite värme:)

Servicerådgivare
715 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
Lundgren_85 skrev:
Du får fråga tjejerna om de vill erbjuda lite värme:)

haha vafan dom liggger o sover som stenar ju... o jag sitter här o skulle nästan behöva tändstickor till ögonen hehe smile

ente mycke aktivitet på forumt nu inte..

Lastbilschaufför
123 Inlägg
16 maj 2008
nopp. brukar inte va de såhär dags:S själv ska man hålla sig vaken för att orka med en långkörning till stockholm och tillbaka imorgon natt:S får se hur det går. Som tur e så har jag redan bilen och slipper jävlas med SJ

Servicerådgivare
715 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
Hehhe oke oke .. kan du ente köra o hämta osss i hässsleholm dårå ...när du ändån e ute lixom =P   
när börjar du köra då?

Lastbilschaufför
123 Inlägg
16 maj 2008
börjar vid 02 imorgon. då har jag gott om tid på mig. hatar allt vad städer heter. nöjer mig med hålan på 900 invånare en mack och tempo:D lagom stort för en bond pojk:D

Servicerådgivare
715 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
Lundgren_85 skrev:
börjar vid 02 imorgon. då har jag gott om tid på mig. hatar allt vad städer heter. nöjer mig med hålan på 900 invånare en mack och tempo:D lagom stort för en bond pojk:D

¨

oke oke gööt gött ja de e mer lagom hehe smile ska nog försöka sova en liten stund till nu

ha de ggöttt tjjaaaaaaa

Lastbilschaufför
123 Inlägg

Sök