3490
Sök

Skulle från helsingborg till Karlstad fast i hässleholm

57 Inlägg
16 maj 2008
godmorgon!!! smile    nu har man vaknat från parkbänken :p snart bär det iväg igen=)

hoppas på 500hk!ää det var i saaben nu hoppas vi på 700hk i supran!! =)

Servicerådgivare
715 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
jadå var joel o jag redo för att ta tåget mot karlstad bara 30 min kvar nu smile

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

Muttley
16 maj 2008
chrille_ skrev:
Boostrider skrev:
2 å en halv timme till då hmm
Har nån en kortlek så kan nu ju spela litte kläpoker tongue

Skämt åsido försök sova nu de här få timmarna. blir ju en bit å köra senare idag

Ska iaf sova nu men lycka till med allt. Hoppas du får lite sömn å sedan kompensation för dit lidande.

//Persson

haha alla sover nu lite tradigt ...   har sovit en stund men vaknar av att man har så sjukt ont i kropppen =/

Gubben som osså e här hade med sig lite wishey har holkati sig en del nu ....så han står på toan o spyr ... låter ända ut här i vänthallen hahah   äkligt värre el vad ska man säga...

Ingen som e vaken o vill snacka med mig=/ 

ha de gött tack för de !

men de är vanligt ju med alkisar på hlms station smile polisen brukar väl hämta minst en alkis i veckan om de räcker hehe.

107 Inlägg
16 maj 2008
Fan va surt de där, sitta fast i H-holm kan inte va skoj ;P

Men om det är SJ's fel att ni missade tåget eller en förbindelse som stod på biljetten (typ buss eller annat tåg) var försenat SKA Sj betala tillbaka biljetten beroende på hur länge ni fick vänta.. I form av en ny biljett med samma belopp på....

Jag har utnyttjat det där systemet sjukt många gånger, jag verkar ja nån jävla otur när jag ska åka tåg. Fick oxå sitta i H-holm i 4 timmar i somras, fast på dagen smile
Senast redigerat av Ichtyostega (16 maj 2008)

Sleeper
3 084 Inlägg
16 maj 2008
Det är bara å lägga ned SJ!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Servicerådgivare
715 Inlägg
17 maj 2008
Trådstartare
NU kom de visst med i tidningen också!

http://hd.se/skane/2008/05/16/taagresan-blev-en-natt-i/

Muttley
17 maj 2008
tågen och sådant skit här runt hässleholm och så är alltid sena, fastän de börjar i god tid blir de bara skit utav det, väldigt kosntigt.

Sleeper
3 084 Inlägg
18 maj 2008
Har åkt tåg kanske 10ggr och varenda jävla gång har det vart försenat/inte kommit något tåg, sen är det ibland billigare att flyga (Sas krånglar ju också iofs men SJ är värre.)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Servicerådgivare
715 Inlägg
18 maj 2008
Trådstartare
Sushikocken skrev:
Har åkt tåg kanske 10ggr och varenda jävla gång har det vart försenat/inte kommit något tåg, sen är det ibland billigare att flyga (Sas krånglar ju också iofs men SJ är värre.)

typ rent jävla otur har man haft men vafan ska man göra ... kom trots allt bara 2 timmar senar än vi skulle ... men fick ente sova något alls nästan..

Angående att flyga så blev det rätt klåpigt med väntetider + mycke dyrare..  vi var tvunga att flyga till sthlm först o vänta där sen byta till karlstad

hater
656 Inlägg
18 maj 2008
ofan, inte EN TILL supra i hbg. ska den också bara stå o va show ho' på racen?

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
18 maj 2008
chrille_ skrev:
jajo frågan e vem som orkar köra 50 mil hem bara haha lär ju slåss om att få sitta i passagerar sätet  ist för tvärtom  bilen finns på http://jspec.se/bilar_importerade.php?i … &bmo=2 smile

Hehe, ska du köpa bil av Calle? big_smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Servicerådgivare
715 Inlägg
18 maj 2008
Trådstartare
Masaru skrev:
ofan, inte EN TILL supra i hbg. ska den också bara stå o va show ho' på racen?

Kommer nog ente bli så mycke "show ho" med den ... motorn håller på att byggas..

Servicerådgivare
715 Inlägg
18 maj 2008
Trådstartare
Irmscher Vectra skrev:
chrille_ skrev:
jajo frågan e vem som orkar köra 50 mil hem bara haha lär ju slåss om att få sitta i passagerar sätet  ist för tvärtom  bilen finns på http://jspec.se/bilar_importerade.php?i … &bmo=2 smile

Hehe, ska du köpa bil av Calle? big_smile

Polaren har köpt bil av kalle ja

Sök