3302
Sök

Skrotbilar sökes.

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
Någon som har skrotbilar som bara står och samlar damm ochtar plats som vill bli av med?

antingen bortskänkes eller så kan vi köpa de billigt för några 100 big_smile

Papper på bilen MÅSTE finnas

skicka PM om någon har. tar i princip allt om det inte är för långt bort
Senast redigerat av P-G (16 maj 2008)

Vilket jävla drag :)

543 Inlägg
16 maj 2008
Då lär väl antagligen erbjuda lite mer än några hundra, när man får 1500:- på skroten hmm

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Bärs!
3 456 Inlägg
16 maj 2008
Snoppen skrev:
Då lär väl antagligen erbjuda lite mer än några hundra, när man får 1500:- på skroten hmm

Åfan? Inte häromkring iaf... sad

Garaget.org peakade 2008.

1 418 Inlägg
16 maj 2008
Här omkring får man inte en krona

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

^^ Jenny ^^
5 Inlägg
16 maj 2008
älskling ? jag har en skrotbil wink de står en bmw på våran gård tongue hahahaha

Sänk blicken Biatch^^

396 Inlägg
16 maj 2008
Snoppen skrev:

Ledsen grabben men man får inte en spänn nu för tiden.

71 Inlägg
16 maj 2008
johanhhh skrev:
Snoppen skrev:

jorå ännu kan man få pengar..skrotade farsans gamla 745 för två veckor sen..1400kr wink

2 079 Inlägg
16 maj 2008
Milfen__ skrev:
älskling ? jag har en skrotbil wink de står en bmw på våran gård tongue hahahaha

lol

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Rörpulare
1 453 Inlägg
16 maj 2008
har 2 st e30 karosser 1 utan papper km och hämta annars bestället ja gratis bortforsling nästa vecka wink

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

1 217 Inlägg
16 maj 2008
Jag skrotade en 9000 i fredags.. fick 2100!

175 Inlägg
16 maj 2008
har en maza 626 du kan hämta om du vill, men lite långt bort kanske tongue

Like A Glove

543 Inlägg
16 maj 2008
johanhhh skrev:
Snoppen skrev:

Här får man 1500:- om man har papper på bilen, så du kan vara tyst. smile

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Meister
6 763 Inlägg
16 maj 2008
Snoppen skrev:
johanhhh skrev:
Snoppen skrev:

Då är de väll skrothandlarn som betalar de. För skrotpremien är ju bort tagen

396 Inlägg
16 maj 2008
camaro67 skrev:
Snoppen skrev:
johanhhh skrev:

Då är de väll skrothandlarn som betalar de. För skrotpremien är ju bort tagen

Precis så är det. Skrotpremien är puts väck numera. Så ni har väl haft lite tur:P

687 Inlägg
18 maj 2008
dom som går o köra ska du ha dom o börna med?
Senast redigerat av volvo_Tobias (18 maj 2008)

född blåvit
624 Inlägg
18 maj 2008
Sen e det skillnad på "vrak med skuren motor och 3 hjul i mysko vinklar som står i ett hörne i trädgården" och "bil färdig för skroten som fortfarande rullar men inte kommer gå igenom nästa besiktning". smile

Jag fick en femhundring för min Jetta -84 nu i februari, den gick som fan men hade inte gått igenom nästa besiktning. Behövde dock ringa FEM olika skrothandlare, de andra 4 ville inte ge mig en spänn, 2 stycken ville inte ens ta emot bilen.

Ace Ventura
1 240 Inlägg
18 maj 2008
dabby skrev:
Sen e det skillnad på "vrak med skuren motor och 3 hjul i mysko vinklar som står i ett hörne i trädgården" och "bil färdig för skroten som fortfarande rullar men inte kommer gå igenom nästa besiktning". smile

Jag fick en femhundring för min Jetta -84 nu i februari, den gick som fan men hade inte gått igenom nästa besiktning. Behövde dock ringa FEM olika skrothandlare, de andra 4 ville inte ge mig en spänn, 2 stycken ville inte ens ta emot bilen.

Vad e det för jävla skrotar som inte tar emot skrotbilar då?

906 Inlägg
18 maj 2008
Måste inte skrotar ta emot bilarna?

=)

Telge Drifting Team
602 Inlägg
18 maj 2008
Även om man får cash för bilen om man skrotar den, så kan det ju vara skönt att slippa besväret och låta nån komma och hämta den.
Tjejen min fick en bil i slutet på förra året, en gammal sierra från 88, vit med svarta dörrar, tok rostig och HELT slut. Men den har gått igenom besiktningen 4 år i rad tongue

volvoraggare
4 776 Inlägg
18 maj 2008
djävla tur folk har haft dårå .... jag har två bilar på min tomt du kan hämta en volvo och en saab

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Sök