2570
Sök

Sanels- Audi TT Quattro.

utbildad klant
2 197 Inlägg
29 december 2008
haha jag har samma problem så får vänta lite;)  men du vet vad som säger;) den som väntar på något gott...

Mvh O.Frankeståhl

133 Inlägg
29 december 2008
Trådstartare
oggy_swe skrev:
haha jag har samma problem så får vänta lite;)  men du vet vad som säger;) den som väntar på något gott...

Japp blicka tillbaka till sida 4a... nu är bilderna uppe!tongue

utbildad klant
2 197 Inlägg
29 december 2008
Är imponerad älskar bilen specielt fronten den fick du till perfekt. däcken var heta å fälgarna med men såg nästan lite små ut när dom satt på bilen, antar att det var för bilen var upp pallad wink lycka till

Mvh O.Frankeståhl

133 Inlägg
29 december 2008
Trådstartare
oggy_swe skrev:
Är imponerad älskar bilen specielt fronten den fick du till perfekt. däcken var heta å fälgarna med men såg nästan lite små ut när dom satt på bilen, antar att det var för bilen var upp pallad wink lycka till

Japp känns som om dom e små.. bara 17" så inget o direkt hurra över!smile Men som sagt till sommarn skall nya "goodlook" fälgar inhandlas.. o då blir det 19".

Tack oggy, fick kapa en jvla massa innan grillen var på. smile Egentligen o fronten anpassad till a4 grillen men jag kör a8 grill!tongue

utbildad klant
2 197 Inlägg
29 december 2008
hehe nice med 19" det kommer sitta helt perfekt på den bilen. jo men det är ju det som gör fronten så jävla skysst. du har fixat den själv å det ser lixom ut som det endå ksulle kunde vara fabriksbygt, alltså inte så att jag menar för vanligt. utan att det är så bra byggt så ja tongue kan inte tro du fixat så fint själv. passar perfekt. hade jhag haft TT hade jag velat ha samma front

Mvh O.Frankeståhl

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
30 december 2008
du gör en chip foose!!!

du bygger bilen som den kunde lr borde sett ut direkt från fabrik big_smile

ska försöka fjäska till mig en liten provtur när du kommer ner mä bilen, bara så du vet tongue big_smile

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

133 Inlägg
30 december 2008
Trådstartare
Ablazed skrev:
du gör en chip foose!!!

du bygger bilen som den kunde lr borde sett ut direkt från fabrik big_smile

ska försöka fjäska till mig en liten provtur när du kommer ner mä bilen, bara så du vet tongue big_smile

hehe den kö listan är väldigt lång vet ej om jag ens hinner med alla som ska provåka!smile Men men du kanske får dispans!..

tack oggy.. positiv feedback uppskattas skarpt! wink

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
30 december 2008
Sanel skrev:
hehe den kö listan är väldigt lång vet ej om jag ens hinner med alla som ska provåka!smile Men men du kanske får dispans!..

hehehehe!!!

du kommer ju inte hinna åka på nåt event i sommar, när alla fått sin lilla provtur så kommer sommaren vara slut ju. tongue big_smile

nä men de blir nog bra mä de.

lycka till iaf så får vi hoppas på att du hinner till våran lilla tillställning big_smile cool

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

26 Inlägg
18 januari 2009
Ser kanon ut!

Glöm inte att batteriet måste i en batterilåda om du tänkt köra någon träff där SBF regler gäller.

Four Rings!

133 Inlägg
19 januari 2009
Trådstartare
UR_TT skrev:
Ser kanon ut!

Glöm inte att batteriet måste i en batterilåda om du tänkt köra någon träff där SBF regler gäller.

Tackar.

Japp tänkte köpa en på biltema funkar fint eller? De är av plast så att säga.

SLK
610 Inlägg
19 januari 2009
Hur går det med projektet Sanel??? Blir den klar tills sommaren så du får njuta lite? smile

133 Inlägg
19 januari 2009
Trådstartare
alminjo skrev:
Hur går det med projektet Sanel??? Blir den klar tills sommaren så du får njuta lite? smile

Han blir klar smile Jag ska nog njuta ordentligt.. inte kört bilen på snart 1.5år.. ska köra lite bana prova bilen iår sen bygga på vidare på väghållning, drivlina etc eventuellt större snurr ao spridare.

26 Inlägg
19 januari 2009
Sanel skrev:
UR_TT skrev:
Ser kanon ut!

Tackar.

Yep skall inte vara några problem, är ju till att förhindra att du får batteri vätska i kupen vid ev olycka.
Men det minimera du ju ännumer genom att beställa ett ultralätt Gelbatteri eller? wink
Vis av en händelse för en annan stackare under 2008 så kolla att "locken" till tankamarturen sitter ordentligt.

Sida 2+3...
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=4 … p;start=21
Senast redigerat av UR_TT (19 januari 2009)

Four Rings!

133 Inlägg
19 januari 2009
Trådstartare
UR_TT skrev:
Sanel skrev:
UR_TT skrev:
Ser kanon ut!

Tackar.

Yep skall inte vara några problem, är ju till att förhindra att du får batteri vätska i kupen vid ev olycka.
Men det minimera du ju ännumer genom att beställa ett ultralätt Gelbatteri eller? wink
Vis av en händelse för en annan stackare under 2008 så kolla att "locken" till tankamarturen sitter ordentligt.

Sida 2+3...
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=4 … p;start=21

Ohh det kan inte varit kul, det som hände med hans bil. Tur att killen klara sig.
Armaturerna är på plats efter många om och men! smile

Ska kolla närmare på gelbatteriet.

utbildad klant
2 197 Inlägg
19 januari 2009
om man har gelbatterie måste man ej byta generator eller håller påa tt tänka lite påd et efter som jag ska ha in basar på 2000W i bilen nu vill inte behöva stå å märka battriet e dött när jag stannat o skogen eller någt annat jobbigt ställe:P vill se mer av din ådi nu asså:O

Mvh O.Frankeståhl

133 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
om man har gelbatterie måste man ej byta generator eller håller påa tt tänka lite påd et efter som jag ska ha in basar på 2000W i bilen nu vill inte behöva stå å märka battriet e dött när jag stannat o skogen eller någt annat jobbigt ställe:P vill se mer av din ådi nu asså:O

Menar du att man måste byta upp sig till starkare generator dvs att det laddar batteriet mer`?

Detkommer det kommer... kanske med ny lack vem vet tongue

133 Inlägg
29 januari 2009
Trådstartare
Kan meddela att bilen skall in och lackas nästa vecka-helg och jag har ingen aning om vilken färg jag ska välja.

Har funderingar på BMWs invid färg. Leemans blå met som jag hade på min m3a.
Och då tänkte jag ha svart tanklock.. a8a grillen svart. Och lite svarta detaljer.

Plz Help!

718 Inlägg
29 januari 2009
Den färgen ska du ha!!smile

kommer nog bli fint med svarta detaljer också ska du se:)

utbildad klant
2 197 Inlägg
29 januari 2009
Jo jag har hört nån stanns att du behöver en generator med mer kräm. men vad vet ja;)  har själv köpt ennu mer basar å hörde att som regel så fort man går över 1000w ska man byta generator. hehe tror också färgen hade vart fett najs big_smile

Mvh O.Frankeståhl

26 Inlägg
29 januari 2009
Våga kör udda!
Audi Sports Klassiska färger på en nyare bil! Stekhett..

https://www1.garaget.org/gallery/archive/13531/556660_z9k9rt.jpg

Four Rings!

Sök