Fick äntligen tag på en Renault Kangoo postbil i skala 1:43 idag efter mycket letande! Modellbilen är väldigt bra gjord och tillverkad av fransk Norev. Bilder kommer om en vecka då jag inte kan ladda över bilder till datorn nu.....
Mycket fin lastbil! Kul med Posten dekalerna på. Siku gör verkligen kvalitéts saker! Har själv en massa Siku från när jag var liten som hållt mycket bra genom tiderna.
Haha, skojigt. Farmor jobbade på posten när jag var liten och jag skulle tro att det är därför jag hade några postbilar, bland annat en folkabuss och en Volvo (tror jag) lastbil... Tyvärr sönderlekta vid det här laget...
Jag vet att dekalerna inte sitter helt perfekt. Men jag vill heller inte att de ska göra det. Jag vill få det att se ut som ett hemmabygge som det också är!
Hehe, jag diggar faktiskt bussen mer och mer ju längre jag tittar... Det är så att man riktigt ser den skumpa iväg full med långhåriga typer på väg till någon festival nånstans med tysk fulöl flödandes inne i kupén.
Tjo! Nej, tyvärr behåller jag nog den. Har sålt eller skänkt bort bilar förr, men har märkt att jag alltid ångrat mig efter ett tag! Men du kanske kan kolla med: http://www.hobbykoppen.e-butik.se/ Längesedan jag var där nu men det är möjligt att de har lite SIKU. Tror att de har lite mer begagnat i butiken (än vad som visas på sajten)… Lycka till!