Den är i skala 1:18. Det är lite roligt för då kan man ställa den tillsammans med andra 1:18-modeller! Har även lagt upp polisvarianten i mitt galleri… Och en S80…
Denna hämtade jag ut på posten idag! Grymt nöjd då jag hittade den till mycket bra pris här i Sverige! Får tacka er som pratade om UT models i förra veckan!
Denna hämtade jag ut på posten idag! Grymt nöjd då jag hittade den till mycket bra pris här i Sverige! Får tacka er som pratade om UT models i förra veckan!
Den är i skala 1:18. Det är lite roligt för då kan man ställa den tillsammans med andra 1:18-modeller! Har även lagt upp polisvarianten i mitt galleri… Och en S80…
Nu kommer lite bilder på Chevrolet El Camino -59:an.
Chevrolet El Camino -59 från Jada Toys. Köpte denna på Dragracingen i Fällfors i somras för 200 spänn. 1959 är den snyggaste årgången av El Caminon enligt mig....
Den mycket snygga bakdelen.. Riktigt vackra linjer på dessa.
Under flaklocket så hittar vi två basar(?) och ett par vääldigt breda hjulhus.
Motorn, V8 såklart. Även här ett par mycket breda hjulhus.
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Chevrolet El Camino -59 från Jada Toys. Köpte denna på Dragracingen i Fällfors i somras för 200 spänn. 1959 är den snyggaste årgången av El Caminon enligt mig....
Fick hem Audi A4 Quattro Super Touring bilen och Chevrolet Impala SS 1996 Bilen idag . Båda är i skala 1:18 och tillverkaren är UT Models . Bilder kommer framöver .
Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________