Verkar bli finfin turbopråm ju. Skall du hålla det cleant rakt igenom eller det kommer mera ?? Har du kvar de vita blinkersna på reservbilen ?? Sälja kanske ??
Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Jag har städat lite i tåden då jag inte varit så aktiv och det mest varit lall i tråden från min sida men nu jävlar kör vi!
Nuu är bilen inne i sitt nybyggda garage!
Har rivit arslet för att ta bort dne lilla rost jag har
Nya plattsen för batteriet då den främre batterihyllan var lite ivägen för ett framtida tryckrör
På bilden är skylinens batteri monterat och det är ovanligt högt, Drömmen är att montera ett batteri där med så lite modifiering på orginalklädseln som möjligt ev ett likadant monterat på andra sidan
Allt på bilden är 70mm[size=65]2[/size] eller gjort för 70mm[size=65]2[/size] Nu är kabeln hemma till batteriflytten det enda som saknas för instalation är gummiklädda klammer av typen på bilden under och någon form av gabelskydd även om allt på bilden är gjort för marint bruk och för mycke tuffare bruk än att sitta under en gatbil
Tänkte klammra kabeln "plus" på insidan rambalken under bilen från batteriet till startmotorn. Även jorden från batteri till rambalken bak ska bli 70mm2 samt jord från ramblken frama till startmotorbulten för att inte få något som helst späningsfall