short-shiften såg jävrigt intressant ut! handtaget till backspärr eller? hur "shortade" du och var? blir fin denna!
Jag kapade spaken på mitten mellan "kulan" och nedre leden och satte en m8 mutter och svettsade sedan ihop den
Det är viktigt att man tenker på att det är trångt under spaken till utgående axel på lådan. Förlänger man spaken för mycke under kulan så tar den i "örorna" på axeln
Jag vill ta bort min abs och planerar då att dölja alla spår efter dne och hoppas på att sbp inte förstår att det funnits någon vad tror ni ? Det fanns 740 av samma årsmodell utan abs men ingen turbo ... fan skyline finns ju upp till 95 utan abs så jag tycker det kan inte vara ett krav ?
Jag vill ta bort min abs och planerar då att dölja alla spår efter dne och hoppas på att sbp inte förstår att det funnits någon vad tror ni ? Det fanns 740 av samma årsmodell utan abs men ingen turbo ... fan skyline finns ju upp till 95 utan abs så jag tycker det kan inte vara ett krav ?
Ska du bort med det för köregenskapernasskull eller bara för att du behöver plats? Räcker med att dra ur en säkring eller dyligt till abs,en så slutar den fungera!
Ska du bort med det för köregenskapernasskull eller bara för att du behöver plats? Räcker med att dra ur en säkring eller dyligt till abs,en så slutar den fungera!
Tömde skiten på relän och säkringar gjorde jag hos säljaren nu ska den bort helt och ersättas av ett plenum