Har haft 4 inbrott i mina bilar/a-traktor.
1. 760 traktorn. Stulet: en växelspaksknopp jag svarvade i slöjden!?
2. 760 traktorn. Sönderslagen sidoruta fram. Stulet: en gul sidoblinkers!?
3. Saab 900. Stulet: ett par tärningar som hängde i backspegeln!? Plus att de hade brutit och bänt med växelspaken så jag fick hålla på hur länge som helst, bara för att få i nyckeln i tändningslåset
4. Saab 9000. Sönderslagen sidoruta bak, dörrsidan helt böjd. Hela rattstången bortbruten, hängde lös. Inget stulet. En kul parentes med 9000 var att det var fars bil som jag lånat, och dagen innan när jag skulle åka till Örebro så klappade motorn ihop, så den gick inte att få igång. Tji fick de som ville åka iväg med den
Sen så fick jag originalfrontspoiler(!?) till 740 stulet förra vintern. Det var två decimeter snö, men de hade lagt sig på backen o skruvat bort skiten.
Nu har jag dock klarat mig i över ett år. Kanske mest för att en av dem jag misstänker(en jävla pundare) suttit inne en tid. Snart brakar det väl lös igen.
EDIT
Man önskar ju att de kunde ta nåt eller åka o kvadda bilen så man åtminstone kunde få nåt för det. Känns så jävla meningslöst att behöva köpa nya rutor i onödan. Man har ju viktigare saker att lägga sina pengar på.