håller med kom igen, lite skoj får man ha:: Nu tar vi en glögg me alkohol! akta bara ni inte spiller på era vag, kanske alkoholen börjar få vagen att rosta;)
Gott nytt år bästa pojkar o flickor på bästa forumet!
Jaa lite skoj måste vi väl få ha annars blir livet trist som, som, som, en mjukvaruuppdaterad (censur) dieselmotor.
panda666 skrev:
Soulman skrev:
Men pooh vad tråkigt.
håller med kom igen, lite skoj får man ha:: Nu tar vi en glögg me alkohol! akta bara ni inte spiller på era vag, kanske alkoholen börjar få vagen att rosta;)
Haha gott nytt på er
Seat leon cupra r -11
When the clutch drops.. the bullshit stops.
BOB saftglögg vässad med labbsprit är grejen likssssm om man inte har någon Pepsi och handsprit. Gott nytt år och ska vi gissa vilken biltillverkare som gör flest rubriker 2018 pga "fuck ups"? Om nu inte någon tröttsam tråkmåns tar illa upp om hens märke nämns dvs.
BOB saftglögg vässad med labbsprit är grejen likssssm om man inte har någon Pepsi och handsprit. Gott nytt år och ska vi gissa vilken biltillverkare som gör flest rubriker 2018 pga "fuck ups"? Om nu inte någon tröttsam tråkmåns tar illa upp om hens märke nämns dvs.
hade du nån favoritmärke i åtanke? blir ett spännande år:) Hoppas på lite snö nu bara i stockholm, lite grann kanske.
Var; Via en av våra större annonssidor inomrikes....
Pris; 300kr
Varför; Det är lite klumpigt med ett Bosendorfer 290 Imperial Grand, ett Bechstein D 280 Grand, en Steingraeber und Soehne Vintage Upright 130 och ett Steinway Concert Grand D/Modell D hemma
En T-shirt som skulle vara i storlek XL. Jag vet inte om det menades i skala 1:2 men det stramar så att jag tror ögonen ploppar ut snart......
Är det den Thailandbaserade kosten som ställer till det eller har du tryckt i dig currywurst hela dagen?
Jag "bokslutsköpte" för några dagar sedan. Tapeter Rusta 149kr/rullen x 8. Klister 119kr/3l x 2. Golv Krauta 172kr/pkt x 5. Lister Byggmax 35kr/m x 16.8. Foam Byggmax 119kr/rulle 15kv/m.
Brukar ju inte lägga upp något här. Köper inte så mycket saker Men jag köpte ju för ett litet tag sen ett Monark trx1000 för 4000 riksdaler. Använt 2-5 gånger innan mig. Sedan blev den en klädhängare. Jag har använt den rätt många mil redan
Brukar ju inte lägga upp något här. Köper inte så mycket saker Men jag köpte ju för ett litet tag sen ett Monark trx1000 för 4000 riksdaler. Använt 2-5 gånger innan mig. Sedan blev den en klädhängare. Jag har använt den rätt många mil redan