Brukar ju inte lägga upp något här. Köper inte så mycket saker Men jag köpte ju för ett litet tag sen ett Monark trx1000 för 4000 riksdaler. Använt 2-5 gånger innan mig. Sedan blev den en klädhängare. Jag har använt den rätt många mil redan
Haha de kan man tro Men den står faktiskt i "pannrummet" ihop med bergvärmen Renoverade rummet enbart för att göra ett träningsrum för vintertid. Kommer en spinningcykel till nästa inomhussäsong.
fOLKe81 skrev:
Funderar själv på att skaffa mig en sådan för löpning men den tar ju satans mycket plats!
De tar väldans mycket plats vid användning, men ihopfälld är min ganska liten ändå. Men man måste ha visst utrymme ändå=) Köp inget billigt mög om du tänkte vara seriös.
it_mutt skrev:
fOLKe81 skrev:
Funderar själv på att skaffa mig en sådan för löpning men den tar ju satans mycket plats!
"Hopfällda" brukar de ju inte vara så klumpiga. Men, det är ju om inte annat sjukligt tråkigt att springa på band
Det är inget roligt överhuvudtaget, kommer en tv till nästa vinter tror jag. I med jag inte vill springa på asfalt och slingorna jag drar runt på är översvämmade sedan november så måste jag 2017 hade jag 2 motionspass i januari, i år har jag med idag 7 stycken. Får hoppas att slingorna torkar upp snabbt så man kan köra lite ute innan K-stad stadslopp.
Fick tummen ur och åka och köpa den planetliknande lampa jag sneglat på i ett par månader. Blev även ett till startset med Trådfri och eftersom trådfri nu styr alltmer hemma så åkte även en Gateway ner i vagnen. Plus lite annan skit.
Fick tummen ur och åka och köpa den planetliknande lampa jag sneglat på i ett par månader. Blev även ett till startset med Trådfri och eftersom trådfri nu styr alltmer hemma så åkte även en Gateway ner i vagnen. Plus lite annan skit.
Vi har lampan i kromversionen, när man byggt den och hängt upp den känner man sig minst lika stolt som Senaror Palpatine säkert gjorde över sin ngt större motsvarighet.
Cigarettuttag "Silvercrest" hos Lidl. 3 uttag +USB. Avsäkrad med 10 A standard flatstiftssäkring lätt åtkomlig. Driver nu: GPS, Dashcam. Komradio & mobiltelefon. 39.90 anser jag facilt. Framtiden får utvisa kvaliteten.
Bang & Olufsen BeoPlay H8i - trådlösa lurar med aktiv brusredusering.
3999kr originalpris. Fick dem för 2200kr på Media Markt då de hade renoveringsrea. Än så länge är jag sagolikt nöjd. Skarpt och balanserat ljud på en nivå som jag definitivt inte är van vid. Ett klart steg över från mina gamla BeoPlay H6.
Nöjd som en Örn slängde jag in en fralla på upptining i micron till det nybryggda morgonkaffet. Mindre nöjd konstaterades det snabbt att den över 10 år gamla apparaten tackat för sig. En snabbgoogling på dylika maskiner och en produkt som fått hyfsade recensioner och det var bara att lomma ut genom dörren och sätta kurs mot närmaste köpcenter...