Fick den av frun idag. Sitter i Coronakarantän (Jag mår fint, feber och tät i halsen bara). Var en smula tveksam först över att det var så lite delar men helt klart ett kul bygge! Så nu ska det spelas in stop-motion-filmer! Diverse krocktester och övervåld lär det bli!
Fick bli en ny TV nu under Black friday(Black Week kallas det numera iofs) En Philips 58PUS8545/12. Hyfsat lyft från min gamla TV som köptes 2011. Köptes på Netonnet och kostade mig 5990.
Fick bli en ny TV nu under Black friday(Black Week kallas det numera iofs) En Philips 58PUS8545/12. Hyfsat lyft från min gamla TV som köptes 2011. Köptes på Netonnet och kostade mig 5990. https://i.ibb.co/N2gr6d1/IMG-20201128-072351.jpg
En Gamecube! Spelar du något på den?
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Fick bli en ny TV nu under Black friday(Black Week kallas det numera iofs) En Philips 58PUS8545/12. Hyfsat lyft från min gamla TV som köptes 2011. Köptes på Netonnet och kostade mig 5990. https://i.ibb.co/N2gr6d1/IMG-20201128-072351.jpg
En Gamecube! Spelar du något på den?
Par gånger i månaden brukar jag iaf spela lite Mario Party ihop med kompisar. Alltid lika kul tidsfördriv!
Lite grejer till bilen 3 torkdukar och lite annat! Köptes på Tershines hemsida och notan slutade på 600 kr. Rätt hyfsad rabatt nu under black friday, ordinarie pris var 1300 kr.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Fick hem den.. Jag den va värd den investeringen, jag ha inte gjort någon hastighets koll, men den gjorde så att den täcker wifi signalen ut i garaget, har den i källaren i huset så den täcker ut i garaget nu
Kan väl fortsätta med ett nytt inlägg.. köpte precis "nya" hejdare till bilen, nja dom är begagnade men in bra skick, passa på att handla innan man måste betala tull&mög ifrån England efter nyår.. Pris:1100 pund med frakt köp&sälj för cosworth prylar på facebook