2927
Sök

Tips om hur man kan fuska till ett prov? :S

Galen
849 Inlägg
20 maj 2008
Jag tycker det bästa är att spela in på mobilen så kan man sitta där och lyssna på det sedan.
Jag gjorde det på natinella proven och blev själv förvånad att lärraren inte sa till mig att ta av mig dom tongue

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

126 Inlägg
20 maj 2008
Trådstartare
Haha nu är de ju inte riktigt så heller. Vi har ju många prov vi får frågor till och på så sätt behöver vi bara kunna frågorna, sen har man redovisningar o allt sånt med som man inte kan fuska på heller. Men nu krisar det ordentligt. har pluggat hela dagen och kan mycket nu men inte allt o allt rör ihop sig bara. Men håller med om att ecy provet va nervigt =P fast alla klarade de ändå

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
20 maj 2008
Kuula skrev:
Haha de brukar vi med göra.. Eftersom ja går el så har vi alltid blåbyxor på oss och massa verkyg och spänningsprovare på oss. Så slår vi alltid spänningprovaren in i vägguttaget o slår ut jordfelsbrytarn så salen och korridoren slockanr så han fpr gå o sätta på den igen mdans vi snokar i hans pärm och fotar provet smile  har inte pluggat på ett enda prov under hela 3:an förutom nu. nu har ja liksom frågonra och svarekn men de är så himla mkt:S så därför =P

Låter ju inte direkt som att du hör hemma på den utbildningen om du fuskar på varje prov.

Eller du menade att du är så fantastiskt bra på allt så du har aldrig behövt plugga inför proven utan kan bara allting ändå ??

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

126 Inlägg
20 maj 2008
Trådstartare
Hamilton skrev:
Kuula skrev:
Haha de brukar vi med göra.. Eftersom ja går el så har vi alltid blåbyxor på oss och massa verkyg och spänningsprovare på oss. Så slår vi alltid spänningprovaren in i vägguttaget o slår ut jordfelsbrytarn så salen och korridoren slockanr så han fpr gå o sätta på den igen mdans vi snokar i hans pärm och fotar provet smile  har inte pluggat på ett enda prov under hela 3:an förutom nu. nu har ja liksom frågonra och svarekn men de är så himla mkt:S så därför =P

Hoppas verkligen att du inte kommer ut i arbetslivet som elektriker.....

Haha. Vem har sagt att man måste va bra på svenska för att vara en duktig elektriker när man klarat slutprov med en som bevakar när man gör provet. btw har ja redan fast anställnning och haft det sedan 1 år tillbaka så jag har jobb som väntar.

126 Inlägg
20 maj 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Kuula skrev:

Låter ju inte direkt som att du hör hemma på den utbildningen om du fuskar på varje prov.

Eller du menade att du är så fantastiskt bra på allt så du har aldrig behövt plugga inför proven utan kan bara allting ändå ??

Om man har 40 frågor man ska plugga in, sådanna prov har man fuskat måpnga gånger och vet att alla har gjort de. Kanske inte alla men de flesta. Men är de frågor som du ska förklara en händelse så kan du ju inte få ner ett halvt a4 på en liten lapp så man va tvungen o kunna mycket men lite hjälpmedel har man ju haft

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
20 maj 2008
El prov är väldigt lätta.. igentligen.. oftast är det bara att fundera... vilket låter som det säkraste alternativet... Fast alla prov handlar ju inte om sånt... en del har man aldrig användning för... eller en del kanske hälften. Men brukar ändå vara enkla prov.. Tog aldrig hem några böcker för att plugga. utan man kollade igenom lite på rasten innan, frågade någon som gjort provet vad som kom på ett ungefär..

Men vi kanske hade väldigt enkla prov mot andra skolor, eller så var jag lätt lärd men det tror jag inte..

126 Inlägg
20 maj 2008
Trådstartare
Vi har också väldigt lätta prov, men nu är de så mkt man ska ha klart innan betygen sätts så därför blir den så mycket nu. Svenska och dessa ämnen är dessvärre svårare för mig. Så de har man kämpat med en del

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
20 maj 2008
Vi hade mest uppsatser i svenskan, engelskan, natur... och allt vad det var...
Matten däremot var ruskigt svår.

8 885 Inlägg
20 maj 2008
Kuula skrev:
Hamilton skrev:
Kuula skrev:

Hoppas verkligen att du inte kommer ut i arbetslivet som elektriker.....

Haha. Vem har sagt att man måste va bra på svenska för att vara en duktig elektriker när man klarat slutprov med en som bevakar när man gör provet. btw har ja redan fast anställnning och haft det sedan 1 år tillbaka så jag har jobb som väntar.

och vart i dina inlägg står det att det var i svenska du hade prov...?
Mitt tidigare inlägg står dock fast oavsett vilket ämne fusket avser.
Senast redigerat av Hamilton (20 maj 2008)

Fotograf på tierpidag.se

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
20 maj 2008
Plugga.. herregud.

933 Inlägg
20 maj 2008
Lr i värsta fall skriver du på smalbenet och. Sen så lägger du upp det benet på ditt andra knä och vipps så kan läsa samtidigt. Det har funkat för mig iaf. tongue

Plutten19
20 maj 2008
använder du keps e de lätt:) då e de ba å skriva fusk lappen å lägga den i kepsen så tar du av dig den på provet å tittar i kepsen. de funka för mig å mina polare iaf:)

375 Inlägg
20 maj 2008
Du går dit, gör ditt bästa, mer kan du inte göra..
Blir det ett omprov så blir de, anser att omprov är bättre än fusk..

1 270 Inlägg
20 maj 2008
om ni får ha med godis kan du ju skriva på insidan av påsen om den är i papper wink

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
20 maj 2008
Emelie_244 skrev:

Igentligen bästa svaret idag men tråden heter tips på fusk big_smile
Men så gjorde jag de flesta gångerna då mina kompisar fuskade.. men det sänkte faktiskt inte betygen vilket jag trode så det måste ju igentligen vara det allra bästa bara man inte får omprov på alla proven... För får du omprov vet du frågorna och behöver inte anstränga dig så hårt.

234 Inlägg
20 maj 2008
Kuula skrev:
och vart i dina inlägg står det att det var i svenska du hade prov...?
Mitt tidigare inlägg står dock fast oavsett vilket ämne fusket avser.

Seriöst?! Vem fan behöver fuska i ett svenska prov???

Kasst big_smile

Motorcyklar <3

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
20 maj 2008
Detta är en av de stunder då man tappar tron på ungdomar som skall ut i arbetslivet.
(Det finns även stunder då man inte tappat tron, men de är färre till antalet.)
Tänk om det vore så enkelt som att börja i tid...

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Körv
3 535 Inlägg
20 maj 2008
Tuffhaggman skrev:
Ingenjörsexamen-Here i come..
fan va stiligt

Haha, det ska jag komma ihåg wink

Truckdriving Man

375 Inlägg
20 maj 2008
Tribbe skrev:
Emelie_244 skrev:

Igentligen bästa svaret idag men tråden heter tips på fusk big_smile
Men så gjorde jag de flesta gångerna då mina kompisar fuskade.. men det sänkte faktiskt inte betygen vilket jag trode så det måste ju igentligen vara det allra bästa bara man inte får omprov på alla proven... För får du omprov vet du frågorna och behöver inte anstränga dig så hårt.

Ne precis, då vet man ju ungefär vad det är för frågor och vad man ska träna på. Jag fick ofta omprov ! Då vi hade flera prov på samma dag, men jag gjorde det bästa jag kunde mer kunde jag som sagt inte göra..
Hoppas Iaf att du Kuula klarar alla proven smile

226 Inlägg
20 maj 2008
jadu ha en lapp i bakfickan sen går du på toa ofta =P funkade för mig nån gång, sa att jag va dålig i magen..

Sök