hmm.. men vi måste ju kunna ordna en träff i sommar!!!!
de är för nära in på i ransäter nu dom har full bokat denna sommar tyvär. kan ni inte höra med golfbanan i karlstad om de går att få vara på flygrakan?
de är för nära in på i ransäter nu dom har full bokat denna sommar tyvär. kan ni inte höra med golfbanan i karlstad om de går att få vara på flygrakan?
jo fast då kanske man skulle slå ihop de me KDR!!!
jo fast då kanske man skulle slå ihop de me KDR!!!
jo men jag tror att kdr vill vara utanför om de skulle bli skriverier om olagligheter.
flurka är väl en av grundarna till KDR ni kan väl höra med han. eller han/du kanske läser detta själv och kanske kan svara på vad han/du tycker om KDR idén.
ja känner flurka så ja kan höra me honom... de blir ju inga olagligheter isåfall.... fullt tillstånd är de som gäller framöver!!
jo visst är de lagligt men jag menade efter träffen de är inte alla som kan hålla höger foten lätt. är själv inget helgon ja kör fortare än va de står på skyltarna.
jao... trodde faktiskt att fler skulle hänga på här men....
jag tror att de kommer vara massa mer om de finns ett fast datum och en fast "laglig" plats så tror jag de inte är några problem alls att få ihop en hög bilk*ta personer.
simonr skrev: jao... trodde faktiskt att fler skulle hänga på här men....
jag tror att de kommer vara massa mer om de finns ett fast datum och en fast "laglig" plats så tror jag de inte är några problem alls att få ihop en hög bilk*ta personer.
-------------------------------------------------------------------------------- jag kör bmw så flytta på din snigelbil.
simonr skrev: jao... trodde faktiskt att fler skulle hänga på här men....
-------------------------------------------------------------------------------- jag kör bmw så flytta på din snigelbil.