3681
Sök

Brunnen Volvo V70R hittad i Göteborg

helt galen
388 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
Kan ev ha vart guldfärgad? Ingen som saknar en V70R??

Varför åka fort när man kan åka brett?

2 452 Inlägg
24 maj 2008
finns en som har blivit av med sin v70r på tpc...läs under efterlysning i tpc

döden kommer tillbaka

3 722 Inlägg
24 maj 2008
tror att ägaren blivit informerad av polisen.

helt galen
388 Inlägg
26 maj 2008
Trådstartare
Är ägaren informerad så är antingen ägaren eller polisen förbannat långsamma för den står inte bra till, den är ivägen, det ligger fortfarande glas omkring den och den har stått där sedan förste maj, ej polistejpad.

Forummoderator
26 364 Inlägg
26 maj 2008
Säker på att det var en R?
Inte denna då?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=64120

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

375 Inlägg
26 maj 2008
Volvotjej84 skrev:
Kan ev ha vart guldfärgad? Ingen som saknar en V70R??

Säker på att det är en v70?
Var nänligen en som eftelyste sin 855 en röd i gbg för ett tag sen..

:]
469 Inlägg
26 maj 2008
ingen bild ?

helt galen
388 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
Bild kan jag fixa senare idag. Den är helt brunnen. En polare hittade tankluckan som var duldfärgad och det stod v70 awd på insidan, minns inte om han sa att de var R där också. Tankluckan har i alla fall tillhört en guldfärgad sådan med andra ord...

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
28 maj 2008
Volvotjej84 skrev:
för den står inte bra till, den är ivägen, det ligger fortfarande glas omkring den och den har stått där sedan förste maj, ej polistejpad.

Vad sägs om att delge polisen denna infon? yikes

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

helt galen
388 Inlägg
31 maj 2008
Trådstartare
Orkar inte ringa polisen och sitta i växeln och dravla om ett jävla vrak, hoppas på att någon annan ska göra det.
Bilen har stått här sedan 1 maj, det utesluter en del andra bilar. Det enda som går att avgöra är att bilen har/har haft taklucka och rails.

http://i3.photobucket.com/albums/y60/colasmak/blandat/SANY2212.jpg

http://i3.photobucket.com/albums/y60/colasmak/blandat/SANY2213.jpg

helt galen
388 Inlägg
31 maj 2008
Trådstartare
Skulle gissa på att det har suttit snygga fälgar på den, nu sitter det plåtisar med max tre mjulmuttrar per fälg.

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
31 maj 2008
Kanske bättre att ringa till polisen ändå hmm kan ju ha att göra me något rån eller ett slags brott..

Polisen kanske kan koppla det till ett mord eller liknande som hänt som kanske inte sänds på nyheterna..

Men om de sitter 3 hjulbultar per fälg så verkar det vara en snodd bil va jag tror.. men de bästa vore ju om du kunde kontakta polisen du som vet var den finns osv.. efterom någon kanske sitter och inte är medlem här men tjafsar me polisen och färsäkringsbolaget och vill ha ut pengar men får inte det för de misstänker attt personen själv "tappat" bort bilen..

Men va vet jag....
Senast redigerat av kimpan_90 (31 maj 2008)

Saabvilde!
1 708 Inlägg
31 maj 2008
kimpan_90 skrev:
Kanske bättre att ringa till polisen ändå hmm kan ju ha att göra me något rån eller ett slags brott..

Polisen kanske kan koppla det till ett mord eller liknande som hänt som kanske inte sänds på nyheterna..

Men om de sitter 3 hjulbultar per fälg så verkar det vara en snodd bil va jag tror.. men de bästa vore ju om du kunde kontakta polisen du som vet var den finns osv.. efterom någon kanske sitter och inte är medlem här men tjafsar me polisen och färsäkringsbolaget och vill ha ut pengar men får inte det för de misstänker attt personen själv "tappat" bort bilen..

Men va vet jag....

Ja tycker iaf det du skrev lät vettigt.

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Diamond
540 Inlägg
31 maj 2008
DET ÄR såå jobbigt att ringa.. haha..  slå 11414 och tryck på 1an.. så kommer du fram med engång:P

I'm Rick James Bitch!

66 Inlägg
31 maj 2008
verkar som om nån har slktat lite sen dumpat den och bränt upp den. jävla idioter

ante va namnet 26 år jobbar som mekaniker,

1 396 Inlägg
31 maj 2008
Det var ju någon här på garaget som efterlyste sin V70R som blivit stulen för inte så längesen, är väl hans gamla bil!

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
31 maj 2008
fan vilken äcklig lathet att inte ringa polisen om man hittar något sånt här!! Hur skulle du själv reagera om det va din bil och folk inte orkade ringa till polisen?? Ta dig i kragen och ring polisen för fan

471 Inlägg
31 maj 2008
NiclasT skrev:
Det var ju någon här på garaget som efterlyste sin V70R som blivit stulen för inte så längesen, är väl hans gamla bil!

Kan det vara ,och om jag minns rätt så var den avställd med plåtfälgar över vintern.
Senast redigerat av Loci (1 juni 2008)

Egen företagare
864 Inlägg
31 maj 2008
Det är ju lite lustigt, för det finns inga rester efter några kofångare på bilen. kanske är någon som gjort fösäkringsbedrägeri, och tagit de grejer de vill ha själv och sen tänt på den.

Bara en teori, men lite konstigt är det att det inte finns några rester, borde vara smält plast framför bilen tycker ja.

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
31 maj 2008
snurbo_diesel skrev:
Det är ju lite lustigt, för det finns inga rester efter några kofångare på bilen. kanske är någon som gjort fösäkringsbedrägeri, och tagit de grejer de vill ha själv och sen tänt på den.

Bara en teori, men lite konstigt är det att det inte finns några rester, borde vara smält plast framför bilen tycker ja.

Ser du däcken ??  tongue

Om hela bilen brunnit på det viset blir det förbannat varmt och då flyter plasten ut riktigt ordentligt plus att en hel del av plasten faktiskt bokstavligt talat "går upp i rök" och helt enkelt flyger iväg i vinden.

Har eldat en del olika plaster i min barndom så jag vet hur vissa plaster beter sig när dom brinner tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Sök