2776
Sök

fyfan, vart fan är dagens samhälle på väg? polaren nerslagen för att han inte flyttade på sig när han cyklade!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
alltså, fick nyss veta en sak som gjorde mig jävligt förbannad... en polare som bor på södra sidan älven (ljungan) här i byn kom hem från skolan och då kliver han av bussen på norra sidan älven och där vid busshålls platsen har han sin cykel som han cyklar på hem.. och när han var i slutet på den smala bron som går över ljungan ( en filig bro) så kommer det en bil som absolut inte kunde vänta på att polaren hade cyklat över utan körde emot han och säger åt han att flytta sig, och då säger polaren att dom får väll backa tillbaka eftersom dom lixom var i slutet på bron och han var på bron först och bilen hade bara en par meter att backa.. så då backar dom bilen så polaren kommer över, och när han kommer över kliver det ut två pers ur bilen och slår ner min polare så han får åka på sjukhuset mad

fyfan va jag är förbannad nu mad...

var en annan polare som ringde och sa det till mig nyss.. men som tur var så hade han tydligen hunnit tagit regnr på bilen iaf... så så fort jag får tag på polaren som vart nerslagen så ska jag fråga efter regnr och ta reda på vilka fan det var och sedan får jag se vad man hittar på mad

edit: nu har jag träffat min kompis... var iväg och träffade han när han kom hem från sjukan... det var inga allvarliga skador, han hade fått ett hyffsat sår i huvudet, lite blåmärken och allmänt mörbultad

men har även fått lite rättelse på storyn... det var så att polaren hade cykeln på södra sidan bron (alltså södra sidan är sidan han bor på) och därför gick han över bron när bilen kom och svängde in på bron och skrek åt han att flytta på sig och då sa han lungt och snällt att det går ju fortare om dom backar ca 1 meter än att han ska gå hela bron tillbaka och då hoppade dom bara ut och tog stryptag på honom och slängde ner han i bron och började slå och sparka på han sedan när dom får fick han klämma sig mellan räcket på bron och bilen... och sen gick han hem trots att han mådde dåligt och hade väldigt ont och nr han kom hem så skjutsade hans mamma han på sjukhuset för undersökning... dom har även polisanmält det hela och dom hade ju regnr på bilen också... och vi vet även vartifrån bilen kommer samt namn på personen som står som ägare på bilen... så vi håller på att tänka ut ett sätt att skrämma dom idioterna ordentligt utan att misshandla dom... nån som har nått tips?

dom i bilen var även 3 stycken och såg ut som att vara i 20års åldern
Senast redigerat av _Glenne_ (22 maj 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

207 Inlägg
22 maj 2008
Hoppas det gick bra med din polare

Mvh Audi_nörd

QUATTRO = De ä bar å åk

234 Inlägg
22 maj 2008
Min bror med brutalt misshandlad för att han tydligen skulle ha raggat på nån snubbets kusin eller kusin's stysyrra =/

Motorcyklar <3

2 079 Inlägg
22 maj 2008
så jävla tråkigt

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
nu vet dock inte jag hur allvarligt det vart.. han kanske for in på sjukan för koll bara också... men det spelar ingen roll... det är principen att göra en sådan sak som gör mig redigt förbannad .mad:

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

5 198 Inlägg
22 maj 2008
folk blir nerslagna hela tiden,, hjälper nog inte att gå dit med bollträet.. på vilket sätt är man bättre själv då ?

ÖÖÖH han slog ner min polare,, då får man nita han ? så kommer hans polare å nitar tillbaks osv osv,,,
Så jag frågar mej oxå.. VART är världen på väg ?
Senast redigerat av gamlingen (22 maj 2008)

1 833 Inlägg
22 maj 2008
Jävla idioter. Nackskott dirr.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
jag nämde inget om att gå dit med basebollträ... men jag kan bara inte låta dom gå fri.... vi får se om polaren gör en anmälan.... om inte måste man ju hitta på nånting

234 Inlägg
22 maj 2008
Man skickar ett (snällt) Mc gäng på dom som varit dumma & misshandlat någon så dom får personen att flytta från länet & aldrig göra nått så dumt igen?!

Motorcyklar <3

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
hehe jaa det vore nått tongue

sen en sak till som gör mig ännu mer förbannad är varför det just skulle hända den polaren... han är jämt så lugn, tystlåten, snäll och gör alldrig nån eller något illa sad

5 198 Inlägg
22 maj 2008
_Glenne_ skrev:
jag nämde inget om att gå dit med basebollträ... men jag kan bara inte låta dom gå fri.... vi får se om polaren gör en anmälan.... om inte måste man ju hitta på nånting

nu va ju bollträet bara ett exempel,, men man kan väl inte tro att den som slog ner han bara tar emot om du kommer dit.. snarare så tar han dit sina polare..  Om inte din polare  gör en anmälan så är han ju dum å får skylla sej själv.. tänk om alla som blev nerslagna  tog nån kompis till hjälp å slå ner dom som slog ner,,,fan halva sverige skulle slåss

5 198 Inlägg
22 maj 2008
_Glenne_ skrev:
hehe jaa det vore nått tongue

sen en sak till som gör mig ännu mer förbannad är varför det just skulle hända den polaren... han är jämt så lugn, tystlåten, snäll och gör alldrig nån eller något illa sad

ja tyvärr är det dom snälla som råka illa ut..

16 Inlägg
22 maj 2008
gamlingen skrev:
folk blir nerslagna hela tiden,, hjälper nog inte att gå dit med bollträet.. på vilket sätt är man bättre själv då ?

ÖÖÖH han slog ner min polare,, då får man nita han ? så kommer hans polare å nitar tillbaks osv osv,,,

Borde vara lag på att få spöa sådana med spikade bollträn utan rättsliga konsekvenser. Lätt att vara moraltant när det inte är ens polare som ligger på sjukhus.

5 198 Inlägg
22 maj 2008
Skvaerr skrev:
gamlingen skrev:

Borde vara lag på att få spöa sådana med spikade bollträn utan rättsliga konsekvenser. Lätt att vara moraltant när det inte är ens polare som ligger på sjukhus.

vem ska spöa dej med spikat bollträ då? Antagligen nån kompis till den du spöar, å då blir det gnäll oxå...

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
gamlingen skrev:
_Glenne_ skrev:

nu va ju bollträet bara ett exempel,, men man kan väl inte tro att den som slog ner han bara tar emot om du kommer dit.. snarare så tar han dit sina polare..  Om inte din polare  gör en anmälan så är han ju dum å får skylla sej själv.. tänk om alla som blev nerslagna  tog nån kompis till hjälp å slå ner dom som slog ner,,,fan halva sverige skulle slåss

näe, självklart lär dom bara inte ta emot, det vet väll vem som hellst... och sen hoppas jag också på att polaren gör en anmälan och förmodligen så lär han göra det.... och nu är det ju inte frågan om att han tar mig till hjälp utan mer jag som vill hjälpa honom... men nu ska vi inte uppmana till brott då detta inte är tillåtet på denna sida... ville bara dela med mig av en hemsk händelse

4 554 Inlägg
22 maj 2008
så va det ju de här med uppmaning till brott som vissa i tråden inte kan hålla sig ifrån! sluta med de, annars försvinner tråden

16 Inlägg
22 maj 2008
gamlingen skrev:
Skvaerr skrev:
gamlingen skrev:

vem ska spöa dej med spikat bollträ då? Antagligen nån kompis till den du spöar, å då blir det gnäll oxå...

Jag ser vad du siktar på men tvivlar starkt på att någon som just fått sin kompis nerslagen av ett par vettlösa lågliv anser att "det är sånt som händer" och en instinktiv reaktion är just hämnd. Har varit i samma situation som både trådskaparen och hans kompis och jag kan då inte påstå att mina första tankar var att "det händer hela tiden, jag/han är dum om jag/han inte polisanmäler händelsen". Sen är ju chansen att polisanmälan eller tillochmed åtal leder någonvart inte allt för stor, vilket jag har fått erfara.

Körv
3 535 Inlägg
22 maj 2008
Riktigt illa!

Men nu lär han ju iaf få försäkringspengar, om typ 1 år.

Truckdriving Man

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
loudness.. kolla mitt inlägg ovanför ditt... nämde också det där att vi inte skulle uppmana till brott då detta inte var tillåtet på denna sida tongue

5 198 Inlägg
22 maj 2008
Skvaerr skrev:
gamlingen skrev:
Skvaerr skrev:

Jag ser vad du siktar på men tvivlar starkt på att någon som just fått sin kompis nerslagen av ett par vettlösa lågliv anser att "det är sånt som händer" och en instinktiv reaktion är just hämnd. Har varit i samma situation som både trådskaparen och hans kompis och jag kan då inte påstå att mina första tankar var att "det händer hela tiden, jag/han är dum om jag/han inte polisanmäler händelsen". Sen är ju chansen att polisanmälan eller tillochmed åtal leder någonvart inte allt för stor, vilket jag har fått erfara.

Grejen med anmälan är ju inte bara just att sätta dit nån.. utan en anmälan så fortsätter den där vettvillingen sina gärningar  om ingen anmäler,, 1 anmälan kan ofta resultera i  flera som kan leda till ett gripande.. så tanken att anmälan inte hjälper är ju fullständigt vansinne,, utan anmälan  händer inget alls..

me niaf får man hoppas att den där galningen får vad han förtjänar.. dvs ett straff.. sen om han ramlar å slår sej eller åker i buren,, det va en annan femma
Senast redigerat av gamlingen (22 maj 2008)

Sök