_Glenne_ skrev:
nu har jag träffat min kompis... var iväg och träffade han när han kom hem från sjukan... det var inga allvarliga skador, han hade fått ett hyffsat sår i huvudet, lite blåmärken och allmänt mörbultad
men har även fått lite rättelse på storyn... det var så att polaren hade cykeln på södra sidan bron (alltså södra sidan är sidan han bor på) och därför gick han över bron när bilen kom och svängde in på bron och skrek åt han att flytta på sig och då sa han lungt och snällt att det går ju fortare om dom backar ca 1 meter än att han ska gå hela bron tillbaka och då hoppade dom bara ut och tog stryptag på honom och slängde ner han i bron och började slå och sparka på han sedan när dom får fick han klämma sig mellan räcket på bron och bilen... och sen gick han hem trots att han mådde dåligt och hade väldigt ont och nr han kom hem så skjutsade hans mamma han på sjukhuset för undersökning... dom har även polisanmält det hela och dom hade ju regnr på bilen också... och vi vet även vartifrån bilen kommer samt namn på personen som står som ägare på bilen... så vi håller på att tänka ut ett sätt att skrämma dom idioterna ordentligt utan att misshandla dom... nån som har nått tips?
dom i bilen var även 3 stycken och såg ut som att vara i 20års åldern
Hade varit skoj om ni hade åkt hem till honom nu när polisanmälan är gjord.
För jag kan lova att ni får lika mesigt straff som de killarna.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.