2787
Sök

fyfan, vart fan är dagens samhälle på väg? polaren nerslagen för att han inte flyttade på sig när han cyklade!

1 944 Inlägg
23 maj 2008
aj fan ! vem va det glenne ? som råkade illa ut ? mad

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
b0nd3n skrev:

tegelby... du vet, värsting anton på sörsidan tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

13 Inlägg
23 maj 2008
FL3JM skrev:
kwansa skrev:
Basebollträ hade man på 70-talet, bättre att hålla sig en bit därifrån...................Med en sådan wink

http://www.pro-hl.com/pro_pics/awp_001.jpg

Ja precis, skjut dom 50 mil därifrån i en CS-match med en AWP. Det är tillräckligt mycket hämnd att bli skjuten av det lamaste vapnet i spelet!

CS!!! AWP!!! lol... har hört att dom e lite så... aa... dryga... har dock aldrig testat big_smile lägger $20 på delar till bilen ist. tongue

101 Inlägg
23 maj 2008
om ni nu hämnas på dem på nåt sätt är ni inte oroliga att dem kommer göra något tillbaka? orka gömma sig 24/7 smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
mja kanske det... men jag tänker inte precis gömma mig 24/7 oavsett vad som händer... då får dom väll komma då och få det överstökat om dom ska göra nått tillbaka igen..

men som sagt... jag tänker avvakta och se om polisen gör nått först.. om inte så får vi ta saken i egna händer
Senast redigerat av _Glenne_ (23 maj 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

498 Inlägg
23 maj 2008
Rätta mig om jag har fel men är det i matfors detta hände?

I sådana fall förkänande han nog spö.
Den bro i matfors jag tror att det är har bara en fil för trafiken+ en gångväg som är nästan lika bred.
Gick personen i fråga mitt i vägen på bron och tyckte bilarna skulle backa för att han inte kunde gå på gångvägen så kan jag ju förstå om han fick spö.

Men antagligen var det frågan om någon annan bro eller?

EDIT: läste lite nogrannare och såg att du skrev här i byn (Nedansjö), fel av mig, den bron är smal(bor också där)
Senast redigerat av enpatte (23 maj 2008)

* Klåpare
1 718 Inlägg
23 maj 2008
Mackanol skrev:
brillmongo skrev:
samhället gick snett för längesen å det finns inte ett smack man kan göra åt det, så e det tyvärr hmm

det är nog bara där du bor för här är det inte snett ännu

Basshunter kommer från Halmstad, det är snett nog... lol

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
enpatte skrev:

Den bro i matfors jag tror att det är har bara en fil för trafiken+ en gångväg som är nästan lika bred.
Gick personen i fråga mitt i vägen på bron och tyckte bilarna skulle backa för att han inte kunde gå på gångvägen så kan jag ju förstå om han fick spö.

EDIT: läste lite nogrannare och såg att du skrev här i byn (Nedansjö), fel av mig, den bron är smal(bor också där)

jopp.. det handlade om bron i nedansjö över till sörsidan... ja den bron är ju väldigt smal... jo jag vet att du bor i nedansjö.... du bor mitt imellan nedansjö och badplatsen bergsand i kåken som är nedanför slänten eller vad man ska säga på vänster sida om man åker mot stöde tongue

343 Inlägg
23 maj 2008
Fattar inte vad som har flugit in i alla människor i dagens samhälle.. Blev nerputt av en dude i skolan för ett tag sen som jag aldrig har träffat för att jag inte öppnade en dörr åt honom när jag satt och hade lektion i en sal mitt emot den låsta dörren..

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
23 maj 2008
Qsin skrev:
Kolla upp regnumret genom att skicka ett sms till 71456, kostar 0.95:-

Att skicka dit ska inte kosta ett enda öre?

Even fools they say, can find a way out of the dark.

482 Inlägg
23 maj 2008
Det värsta i dagens samhälle tycker jag ändå är att även om din polare var ensam, så går det ändå ut 2st ur bilen... Det är så jävla fegt!!! mad

Jodå... Så är det serru!

Norrlänning
1 453 Inlägg
24 maj 2008
xorox_88 skrev:
Ellertz skrev:
_Glenne_ skrev:
alltså, fick nyss veta en sak som gjorde mig jävligt förbannad... en polare som bor på södra sidan älven (ljungan) här i byn kom hem från skolan och då kliver han av bussen på norra sidan älven och där vid busshålls platsen har han sin cykel som han cyklar på hem.. och när han var i slutet på den smala bron som går över ljungan ( en filig bro) så kommer det en bil som absolut inte kunde vänta på att polaren hade cyklat över utan körde emot han och säger åt han att flytta sig, och då säger polaren att dom får väll backa tillbaka eftersom dom lixom var i slutet på bron och han var på bron först och bilen hade bara en par meter att backa.. så då backar dom bilen så polaren kommer över, och när han kommer över kliver det ut två pers ur bilen och slår ner min polare så han får åka på sjukhuset mad

fyfan va jag är förbannad nu mad...

var en annan polare som ringde och sa det till mig nyss.. men som tur var så hade han tydligen hunnit tagit regnr på bilen iaf... så så fort jag får tag på polaren som vart nerslagen så ska jag fråga efter regnr och ta reda på vilka fan det var och sedan får jag se vad man hittar på mad

edit: nu har jag träffat min kompis... var iväg och träffade han när han kom hem från sjukan... det var inga allvarliga skador, han hade fått ett hyffsat sår i huvudet, lite blåmärken och allmänt mörbultad

men har även fått lite rättelse på storyn... det var så att polaren hade cykeln på södra sidan bron (alltså södra sidan är sidan han bor på) och därför gick han över bron när bilen kom och svängde in på bron och skrek åt han att flytta på sig och då sa han lungt och snällt att det går ju fortare om dom backar ca 1 meter än att han ska gå hela bron tillbaka och då hoppade dom bara ut och tog stryptag på honom och slängde ner han i bron och började slå och sparka på han sedan när dom får fick han klämma sig mellan räcket på bron och bilen... och sen gick han hem trots att han mådde dåligt och hade väldigt ont och nr han kom hem så skjutsade hans mamma han på sjukhuset för undersökning... dom har även polisanmält det hela och dom hade ju regnr på bilen också... och vi vet även vartifrån bilen kommer samt namn på personen som står som ägare på bilen... så vi håller på att tänka ut ett sätt att skrämma dom idioterna ordentligt utan att misshandla dom... nån som har nått tips?

dom i bilen var även 3 stycken och såg ut som att vara i 20års åldern

vart i s-vall bor du ?

nedansjö där gudarna bor

Suck.. just därför man ska hålla sig närmare civilisationen smile

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
24 maj 2008
Trådstartare
Ellertz skrev:
xorox_88 skrev:
Ellertz skrev:

vart i s-vall bor du ?

nedansjö där gudarna bor

närmare civilisationen? menar du stan då? fyfan heller att man skulle klara av att bo i stan... tacka vet jag landet wink tongue

Norrlänning
1 453 Inlägg
24 maj 2008
_Glenne_ skrev:
Ellertz skrev:
xorox_88 skrev:

nedansjö där gudarna bor

närmare civilisationen? menar du stan då? fyfan heller att man skulle klara av att bo i stan... tacka vet jag landet wink tongue

Hehe nja... Men närmare tongue   joo landet är bra de, men ja föredrar södra sidan wink Nedansjö hållet känns som fel sida..

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
24 maj 2008
Så undrar man varför man tar till vapen när man fått nog av terrorn ..... som sagt nesta gång om det
blir en nesta gång så kommer jag ej lägga mig ned å ta imot jag kommer göra som gubben i Rödeby.

Det man blivit utsat för;

1) Dansa med fel tjej fick bak skallen uppspräckt med öl sejdel 10 stygn.
2) Nedsparkad av 2st kommer ej ihåg varför eller vilka det var vakna på intensiven.
3) Div andra små saker som örfilad å boxad på av div mäniskor bara för man existerar
    å ej ser ut som gemene man ...... antar jag.

*Peace*

Det suger fet att ej få vara den man e i fred eller att folk i allmenhet stör sig på en om man
aviker så som en tum från idealet ...

//WolfMan
Senast redigerat av lonewolf-holm (24 maj 2008)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
24 maj 2008
Trådstartare
Ellertz skrev:
_Glenne_ skrev:
Ellertz skrev:

Hehe nja... Men närmare tongue   joo landet är bra de, men ja föredrar södra sidan wink Nedansjö hållet känns som fel sida..

hehe nja, eller eventuellt matfors skulle jag kunna förflytta mig till men inge närmare stan tongue hehe okej.. själv så vill jag hålla mig på den här sidan av stan tongue

987 Inlägg
24 maj 2008
kwansa skrev:
Basebollträ hade man på 70-talet, bättre att hålla sig en bit därifrån...................Med en sådan wink

http://www.pro-hl.com/pro_pics/awp_001.jpg

haha, är det du som är torskeN ? wink

i like it load

498 Inlägg
24 maj 2008
_Glenne_ skrev:
enpatte skrev:

jopp.. det handlade om bron i nedansjö över till sörsidan... ja den bron är ju väldigt smal... jo jag vet att du bor i nedansjö.... du bor mitt imellan nedansjö och badplatsen bergsand i kåken som är nedanför slänten eller vad man ska säga på vänster sida om man åker mot stöde tongue

Jag vet var din  brevlåda bor lol

OT: har ni fått reda på vad det var för puckon, isf hör av dig så kommer jag med slagträt.  wink
Senast redigerat av enpatte (24 maj 2008)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
24 maj 2008
Trådstartare
enpatte skrev:
_Glenne_ skrev:
enpatte skrev:

Jag vet var din  brevlåda bor lol

OT: har ni fått reda på vad det var för puckon, isf hör av dig så kommer jag med slagträt.  wink

lol

jao, eller vi vet vart bilen kommer ifrån och vad han heter som står på bilen... men vi tänkte ligga lågt tills vi vet hur polisen gör tongue

1 944 Inlägg
26 maj 2008
_Glenne_ skrev:
b0nd3n skrev:

tegelby... du vet, värsting anton på sörsidan tongue

Nej fan ! Tegelby e ju fan som guds barn själv, han har väl aldrig gjort någonting illa yikes  satans äckel idioter som flög på han. hoppas ni tar väl hand om grabbarna glenne, och hälsa från mig med.
Senast redigerat av b0nd3n (26 maj 2008)

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Sök