"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen. www.5100.se
Ca 2500-3000kr/månad, sen får man ju ca. 3500-4000kr/månad i körersättning på jobbet. Så att ha billig skrotbil att pendla med täcker mina körkostnader för privatkörning helt.
dom 6 första månaderna med körkort hmm ca 13-15k utan jobb ^^ senaste månaden har det blivit lite mindre i helgen blev det 1200 och tidigare veckorna tankade jag för 1200 2 gånger så alltså 3600 kan inte förstå vart jag får pengar ifrån :S
dom 6 första månaderna med körkort hmm ca 13-15k utan jobb ^^ senaste månaden har det blivit lite mindre i helgen blev det 1200 och tidigare veckorna tankade jag för 1200 2 gånger så alltså 3600 kan inte förstå vart jag får pengar ifrån :S
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P