Inte så konstigt det går dåligt för sverige då vi hela tiden låter GAY MAFFIAN med Bert Karlson i spetsen bestämma över vilka låtar/artister som ska gå vidare
Inte så konstigt det går dåligt för sverige då vi hela tiden låter GAY MAFFIAN med Bert Karlson i spetsen bestämma över vilka låtar/artister som ska gå vidare
Som alla ungdomar skriver: WORD
Men va fan sämre än SPANIEN inte ens gay Bert kan ju fucka upp det hela så mycket
haha har alltid bojkottat den skiten men så tittade jag på skiten med tjejen å några andra ikväll en stund å det e ju fan sorgligt hur otroligt värdelöst det är!!! Som tidigare sagt ju flummigare det e desto bättre!
skönt att det gick dålig för sverige igen, de få bra låtarna som ställer upp i schlagern röstas ut och de som vinner favorittippar experten alltid och alltid skitdåligt lika roligt varje gång
skönt att det gick dålig för sverige igen, de få bra låtarna som ställer upp i schlagern röstas ut och de som vinner favorittippar experten alltid och alltid skitdåligt lika roligt varje gång
Agree
Skulle tro att BWO hade gått mycket längre. Bättre show över de hela än Perelli.
Sen så röstar många länder falskt på ett annat land bara för man är relaterad till det på ngt vänster... Menar, Serbien ger en 12a till Bosnien, Turkiet får en 12a av Tyskland..
Sista gången jag ser på den här skiten, på ett par decenier.
tycker att eurovision har spårat ut TOTALT. det är inte längre den bästa låten som folk röstar på. Tycker att det är dagx att typ dela upp det i väst och öst delar. annars så kommer det bara vara öst länder som vinner. det är min åsikt