2467
Sök

Angående: Malmö-Träffen (BILTEMA) söndagar!

67 Inlägg
18 juli 2008
men då får vi ju se till att fica lite engagemang....jag ær inte svår...
kænns lite b att sverigese 3:e størsta stad inte har en ordentlig træff....speciellt nu nær d e "sommar" och hyfast væder....

i princip finns d ju otaliga stællen man skulle kunna ha en træff på, det handlar ju om prioriteringar....vill folk synas, vill folk skræpa och burna, vill folk va høgljudda....ja va fan som, bara vælja en bra plats utifrån vad man vill uppnå.....

før min del klarar jag mej utan "race" och våldtækt av gummi.....vill man køra finns d ju alltid strippen eller diverse andra raka stræckor...men en "gathering" av schyssta bilar som står o blænker....borde fan va ett måste i malmø.....orka køra till væla och landskrona och andra av gud glømda stællen varje gång man vill posera eller glo på andras øs....

2 Inlägg
24 juli 2008
Man kan träffas på Meca Raceway! De har ändrat reglerna för gatbilar!

http://www.srif.se/images/karta_street_2008.jpg

45 Inlägg
24 juli 2008
saknar den den gamla goda tiden då man samlades på mcdonalds jägersro och snackade nån timme för att sen dra vidare till svarta rakan eller nåt annat föredömligt ställe !

67 Inlägg
24 juli 2008
back in the days va mobilia oxå hett.....

737 Inlägg
24 juli 2008
vajsing skrev:
Man kan träffas på Meca Raceway! De har ändrat reglerna för gatbilar!

http://www.srif.se/images/karta_street_2008.jpg

jovisst.men inte på söndagar

45 Inlägg
24 juli 2008
K9 skrev:

ja men sen till slut blev det ett hak för hojarna tyckte jag

67 Inlägg
24 juli 2008
ja....mycket hojar...där e väl fortfarande en del...men inte som förr.....där e ju aldrig några bilar..max 1 eller 2...o d e nissar som käkar på bk eller handlar smile

737 Inlägg
24 juli 2008
X-RAY skrev:
K9 skrev:

nja..amerikanarna hänger där med

45 Inlägg
24 juli 2008
SIR_Pierre skrev:
X-RAY skrev:
K9 skrev:

dom hänger där fortfarande ??  har inte varit där på typ 3 år eller nåt.

737 Inlägg
25 juli 2008
X-RAY skrev:
SIR_Pierre skrev:
X-RAY skrev:

jarå. jag har råkat svänga förbi där ett par gången utan att tänka på det. en massa gamla jänkare där då.

men jag tycker helt enkelt att svågertorp funkade hur bra så.. e bara att folk ska dyka upp helt enkelt. jag brukar iallafall köra förbi där runt 7-8 på söndagarna eftersom jag bor där. men då har det stått typ två volvo 740 på sin höjd

45 Inlägg
25 juli 2008
SIR_Pierre skrev:
X-RAY skrev:
SIR_Pierre skrev:

jarå. jag har råkat svänga förbi där ett par gången utan att tänka på det. en massa gamla jänkare där då.

men jag tycker helt enkelt att svågertorp funkade hur bra så.. e bara att folk ska dyka upp helt enkelt. jag brukar iallafall köra förbi där runt 7-8 på söndagarna eftersom jag bor där. men då har det stått typ två volvo 740 på sin höjd

ja det är fan synd att folk inte kan enas om en dag och en plats . men det är bara till att lösa det och få ut det till massorna,så dom vet vad som händer och sker tongue
Senast redigerat av X-RAY (25 juli 2008)

Garaget Video Crew
842 Inlägg
25 juli 2008
hehe ja biltema träffarna back in the days var the shit smile

Men det kommer en stor utsällning nu nångång i början på september, beställde alla pokaler igår wink
Får hoppas att alla ni som bruka hänga på biltema kommer dit.

45 Inlägg
26 juli 2008
så hur blir det imorgon gott folk ??

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
26 juli 2008
Med detta fina väder borde det vara många som är sugna på träff, själv har jag lagt bilkörandet på hyllan av en oförklarlig anledning, annars hade jag varit med på träffarna.

45 Inlägg
27 juli 2008
PointMan skrev:
Med detta fina väder borde det vara många som är sugna på träff, själv har jag lagt bilkörandet på hyllan av en oförklarlig anledning, annars hade jag varit med på träffarna.

okej whats stopping you??

IT-H.ra
131 Inlägg
27 juli 2008
X-RAY skrev:
PointMan skrev:

Farbror blå gillade inte hans framåtgående hastighet. sad

Redline '04 - Nismo - AAM - Strup - Kinetix - Eibach - Unichip
Genuine Speedfreak

45 Inlägg
27 juli 2008
Shindai skrev:
X-RAY skrev:
PointMan skrev:

aa that sucks sad

Bmw Fanatiker
292 Inlägg
27 juli 2008
Blir de något folk vid biltema idag ?

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
27 juli 2008
X-RAY skrev:
Shindai skrev:

aa that sucks sad

Precis, föll för grupptrycket en liten stund och det straffade sig direkt. Skulle ju vara lika cool som de coola killarna och köra fort du vet, men som den amatör man är så kollar man ju inte sig för och vips så stod man där med ett plastkort mindre i plånboken.

Eddiie skrev:
Blir de något folk vid biltema idag ?

Klart det blir. Massor, 200 bilar minst!! Spread the word!

67 Inlägg
27 juli 2008
där var ju riktigt dött.....inte en människa.....meen..d e klart, jag kanske inte va på samma biltema som ni....finns d fler biltema i malmö än det ute vid svågertorp ???.....

Sök