2869
Sök

Tips på bra könsrock inför cruising!

3 121 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
Nu var det dags att gliiida och sviiiina!
Som rubriken säger, bilevenemangen (läs raggarträffarna och alkoholorgierna) avlöser varandra och man har ju självklart en del klassiker som alltid spelas när man är ute och börnar.

Exempel på kärleksfulla artister som brukar spelas när man är ute och svinar är Bayram Band, Eddie, PureX, Onkel Kånkel och Slaskfittorna.

Nu till slutknorren, VILKA FLER TOPPENGOA BAND SOM SPELAR RÅ KÖNSROCK finns det? Vilka är era favoritlåtar?
Detta är ingen poll utan vi hoppas på bra tips som leder fram till att vi kan spela fler odödliga klassiker när vi härjar i Sportvagnskonsults veteranbil...

PS. Flickor som vill ta del av det ljuva livet i baksätet på trenollan kan PM:a Krille så vi håller tråden ren från OT (obs kölista finns men företräde kan ges i särskilda fall).
Senast redigerat av viccoA (27 maj 2008)

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
27 maj 2008
Bloodhound Gang - The Vagina Song

Gödseldräng
4 529 Inlägg
27 maj 2008
FL3JM skrev:

haha skön låt ^^

NeonX
27 maj 2008
Säg att du och alla andra som gör liknande grejjer igentligen är helt vanliga människor som lyckats fundera ut hur man kan se så dum ut som möjligt, aggera så omoget som det bara går, och tro att det är en kultur/har något som helst med bilintresse att göra, bara för att göra det som ett socialt expriment, som ev kanske gått lite överstyr, men att ni igentligen inte tycker att det är kul....snälla....säg att det är så....

glömde jag säga att jag HATAR "raggare" ?

1 217 Inlägg
27 maj 2008
Absolut könsrock 1&2 finns på piratebay;)

3 121 Inlägg
28 maj 2008
Trådstartare
NeonX skrev:
Säg att du och alla andra som gör liknande grejjer igentligen är helt vanliga människor som lyckats fundera ut hur man kan se så dum ut som möjligt, aggera så omoget som det bara går, och tro att det är en kultur/har något som helst med bilintresse att göra, bara för att göra det som ett socialt expriment, som ev kanske gått lite överstyr, men att ni igentligen inte tycker att det är kul....snälla....säg att det är så....

Överstyr? Klart att en trenolla med M5 motor är överstyrd...den går brett!

3 121 Inlägg
28 maj 2008
Trådstartare
FL3JM skrev:

Ah, klassisk!big_smile

Herr
1 722 Inlägg
28 maj 2008
Onkel konkel, dra hem deras skivor=)

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
28 maj 2008
NeonX skrev:

Lära sig att stava kanske vore en bra början? "Grejjer""aggera?"
Jaja...
Sen att du kör en rejält fyrkantig Volvo och hatar "Raggare" Var ju ganska ironiskt... roll

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

NeonX
28 maj 2008
Irmscher Vectra skrev:
NeonX skrev:

Lära sig att stava kanske vore en bra början? "Grejjer""aggera?"
Jaja...
Sen att du kör en rejält fyrkantig Volvo och hatar "Raggare" Var ju ganska ironiskt... roll

Du måste älska mig... smile

Att lära mig stava, den chansen sumpade jag för länge sen.
(skall anstränga mig lite för din skull dock)

Om jag kör volvo 850 räknas jag då som volvo raggare? Skall jag behöva förknippas me en drös dyngraka snubbar i jeansjacka och träskor, som "sviiiiiinar" och lyssnar på världelös musik, skall jag behöva bli liknad med dem för att de är såpass misslyckade inom sin egen "kultur" att de inte ens kan skaffa en enligt demsjälva vettig usa bil? och istället kör volvo "tillsvidare"
Tycker du fortfarande att det är konstigt om jag hatar raggare då?

Jag har all respekt i världen för tex Rockabilly folk och deras "stil" både med kläder,musik och bilar. För att de lägger ner tid och själ i det.

Men skinpajj och doftgranar till deo, bilar som hänger ihop mer eller mindre till nästa besiktning, hela redneck stuket....att vara ett sluskigt svin och stolt över det....jag fattar bara inte meningen med det.
Jag fattar inte heller hur de överhuvudtaget kan kalla sig bilintresserade när ölen/svineriet sedan länge är viktigare en bilarna. När en bilträff/crusing/liknande evenemang endast blir ett fyllekalas, som i sin tur förstör för oss andra som faktiskt kommigt för att kolla på bilarna, för oss som kan visa respekt mot andra, respektera andras saker/fordon, trots att vi inte alltid gillar dem.

Raggare har lika mycket på bilevenemang att göra som fotbollshuliganer på fotbollsevenemang.
En ursäkt för att bete sig som ett svin.

Tvivlar på att du själv är mycket för folk som dricker på träffarna ? lol

"Sommaren '07: Väntar på en rekond av inredningen
(Tack du lilla tjej som spillde ÖL!)
Du betalar rekonden... Bara så du vet.
080402: Om ufot kunde svara när man ringer vore det ju bra! mad
Har fortfarande inte hört nåt från "det där" Morr... "

(Ja jag vet, det finns tyvärr andra idioter som inte klär sig lika konstigt men som mer eller mindre uppför sig lika jävla illa, och jag vet inte vad man skall kalla dom, men jag känner samma för dem.)
Senast redigerat av NeonX (28 maj 2008)

1 661 Inlägg
28 maj 2008
Ksj skrev:
Absolut könsrock 1&2 finns på piratebay;)

Najs, kul med humor

Maizer
28 maj 2008
Jävla raggare
Könsrock vafan, ni är ju fan inte äldre än 12

putte-p
28 maj 2008
Maizer skrev:
Jävla raggare
Könsrock vafan, ni är ju fan inte äldre än 12

Raggare eller inte vem fan bryr sig. TS efterlyser könsrock, inte åsikter om raggarnas begåvning.

Allt med Vrävarna är lagom vulgärt och chockerande för omgivningen!

Maizer
28 maj 2008
Smedhult skrev:
nu är bratzen igång me

Muf hälsar att du ska lugna ner dig

volvoraggare
4 776 Inlägg
28 maj 2008
raggare är man när man rattar volvo oavsätt modell.. könsrock känns lite omoget hederlig  raggarrock går hem ju typ jerry williams

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

NeonX
29 maj 2008
Nej, raggare är man INTE p.g.a nån bil man kör, raggar har inget med bilar att göra överhuvudtaget...
och "bratzen" är inte igång, detta är 2008, man är inte bratt bara för att man inte klär sig i flanellskorta/skinpajj....

Maizer
29 maj 2008
NeonX skrev:
Nej, raggare är man INTE p.g.a nån bil man kör, raggar har inget med bilar att göra överhuvudtaget...
och "bratzen" är inte igång, detta är 2008, man är inte bratt bara för att man inte klär sig i flanellskorta/skinpajj....

Haha så jävla sant.

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
29 maj 2008
Lyssnar inte så mkt på "könsrock" Men lyssnar på nashville pussy, de tror jag faktiskt passar jävligt bra ändå med hitlåtar som " I eat pussy for breakfast" Blowjob From A Rattlesnake" Keep on Fuckin' pussy time" Rock 'N' Roll Outlaw" etc etc

Annars är ju alltid Anal Cunt ett cp band som har gamla goda hittar som Hitler was a sensitive man, I just saw the gayest gay on earth", Recycling is gay"

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Sök