Irmscher Vectra skrev:
NeonX skrev:
Säg att du och alla andra som gör liknande grejjer igentligen är helt vanliga människor som lyckats fundera ut hur man kan se så dum ut som möjligt, aggera så omoget som det bara går, och tro att det är en kultur/har något som helst med bilintresse att göra, bara för att göra det som ett socialt expriment, som ev kanske gått lite överstyr, men att ni igentligen inte tycker att det är kul....snälla....säg att det är så....
glömde jag säga att jag HATAR "raggare" ?
Lära sig att stava kanske vore en bra början? "Grejjer""aggera?"
Jaja...
Sen att du kör en rejält fyrkantig Volvo och hatar "Raggare" Var ju ganska ironiskt...
Du måste älska mig...
Att lära mig stava, den chansen sumpade jag för länge sen.
(skall anstränga mig lite för din skull dock)
Om jag kör volvo 850 räknas jag då som volvo raggare? Skall jag behöva förknippas me en drös dyngraka snubbar i jeansjacka och träskor, som "sviiiiiinar" och lyssnar på världelös musik, skall jag behöva bli liknad med dem för att de är såpass misslyckade inom sin egen "kultur" att de inte ens kan skaffa en enligt demsjälva vettig usa bil? och istället kör volvo "tillsvidare"
Tycker du fortfarande att det är konstigt om jag hatar raggare då?
Jag har all respekt i världen för tex Rockabilly folk och deras "stil" både med kläder,musik och bilar. För att de lägger ner tid och själ i det.
Men skinpajj och doftgranar till deo, bilar som hänger ihop mer eller mindre till nästa besiktning, hela redneck stuket....att vara ett sluskigt svin och stolt över det....jag fattar bara inte meningen med det.
Jag fattar inte heller hur de överhuvudtaget kan kalla sig bilintresserade när ölen/svineriet sedan länge är viktigare en bilarna. När en bilträff/crusing/liknande evenemang endast blir ett fyllekalas, som i sin tur förstör för oss andra som faktiskt kommigt för att kolla på bilarna, för oss som kan visa respekt mot andra, respektera andras saker/fordon, trots att vi inte alltid gillar dem.
Raggare har lika mycket på bilevenemang att göra som fotbollshuliganer på fotbollsevenemang.
En ursäkt för att bete sig som ett svin.
Tvivlar på att du själv är mycket för folk som dricker på träffarna ?
"Sommaren '07: Väntar på en rekond av inredningen
(Tack du lilla tjej som spillde ÖL!)
Du betalar rekonden... Bara så du vet.
080402: Om ufot kunde svara när man ringer vore det ju bra!
Har fortfarande inte hört nåt från "det där" Morr... "
(Ja jag vet, det finns tyvärr andra idioter som inte klär sig lika konstigt men som mer eller mindre uppför sig lika jävla illa, och jag vet inte vad man skall kalla dom, men jag känner samma för dem.)