Haha... Rätt sjukt att höra!
Många som blir av med sina fälgar och däck varje dag, varken mer eller mindre synd om någon... Förmodligen så tyckte väl någon att fälgarna var snygga, så var det bara den svenska avundsjukan som spelade in, så var saken biff!
Inte lätt när man åker hem till "Gården" med sin nya flashiga Merca... Man tycker ju att dom kan vara lite tacksamma, ändå Zlatan som har satt klass på det lilla som fanns kvar! Inte för att dra alla över en kant, men hade jag ägt ett par fälgar som var goda för 100.000 kr så hade jag aldrig parkerat min kära på gatan i Rosengård! No offence...
Men fan, killar, tjejer... Det händer väl värre saker här i världen som man kan oroa sig mer över än Zlatans stulna fälgar! Om det var rätt eller fel gör den lilla skillnaden, om han är rik eller fattig - det kan alla svaret på! Det var rätt onödigt, men hans namn sätter helt klart en bild i media! Men som det såg ut på bilden så lär han ju varit ganska nöjd med fälgarna! Snygga var dom iallafall...
Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu