2604
Sök

Ang. Väla StreetCarsMeet Logo/Stickers

1 866 Inlägg
29 maj 2008
Trådstartare
Tja!

Har suttit o funderat en del nu hur man kan göra för att få ut infon om att VSCM existerar.
Ju fler som kommer på träffarna ju roligare blir det ju....
Senaste ideèn jag har och som jag håller på o kollar upp är att trycka upp en massa små/mellanstor stickers/logos. Typ som garaget loggan. Dvs endast text ingen bakgrund. Den kommer vara ca 20cm x 3cm.
Och texten kommer vara Väla StreetCarsMeet. Ni kan se hur jag tänkt mig på bilden nedan!

Vad säger ni om denna idèn? Skulle ni satt en sådan loga på er bil?
Skulle ni kunna tänka er att betala en symbolisk summa för en sådan? typ 10-20kr eller ska den vara gratis?
Kostar dock en slant o trycka upp dessa hehe!

Kom gärna med lite tankar o förslag! :-)

https://www1.garaget.org/gallery/archive/31847/359313_rkc6pv.jpg

19 Inlägg
29 maj 2008
Vore skit kul!
Inga probs att betala 20kr, kommer ner från JKPG varannan helg iaf.
Vore kul även coolt med en hemsida att lägga upp bilderna på...
CU @ Väla wink
/Bearpaw

1 866 Inlägg
29 maj 2008
Trådstartare
Bearpaw skrev:
Vore skit kul!
CU @ Väla wink
/Bearpaw

tack! Kul med positiv respons! :-)

190 Inlägg
29 maj 2008
RichiB skrev:
Bearpaw skrev:
Vore skit kul!
CU @ Väla wink
/Bearpaw

tack! Kul med positiv respons! :-)

Dekal kan man väl tänka sig, och bilder och dylikt kan man lägga upp på HBGSR.se

1 866 Inlägg
29 maj 2008
Trådstartare
ser positivt ut detta :-)
Bilderna brukar jag först lägga upp på garaget sedan gör jag ett inlägg på hbgsr ang bilderna från träffen o länkar till dem på garaget!
En hemsida kanske blir aktuell lite längre fram! Ligger en hel del jobb bakom en snygg hemsida! :-)

190 Inlägg
29 maj 2008
RichiB skrev:
Bilderna brukar jag först lägga upp på garaget sedan gör jag ett inlägg på hbgsr ang bilderna från träffen o länkar till dem på garaget!
En hemsida kanske blir aktuell lite längre fram! Ligger en hel del jobb bakom en snygg hemsida! :-)

Jo det är sant, men syftade mest på HBGSR.se, för att den är relaterad till Helsingborg, menade att det då inte behövs en specifik hemsida sidan om, bara en tanke så man inte sitter och lägger ner massa jobb på en annan sida.

2 283 Inlägg
29 maj 2008
Najs man!"

R.I.P. Michael Jackson!

1 866 Inlägg
29 maj 2008
Trådstartare
Yeeeep skrev:
RichiB skrev:

Jo det är sant, men syftade mest på HBGSR.se, för att den är relaterad till Helsingborg, menade att det då inte behövs en specifik hemsida sidan om, bara en tanke så man inte sitter och lägger ner massa jobb på en annan sida.

Ja du har helt rätt!
Men beror ju också på hur man vill att det ska se ut?
På hbgsr lägger man ju bara upp bilderna i massa trådar!
På en hemsida kan man göra det mycket snyggare och mer organiserat :-)
Men men... allt handlar om hur mycket tid o energi man vill lägga ner!
Så just nu blir det nog ingen hemsida, i alla fall inte om jag ska göra allt själv.
HBGSR o garaget blir utmärkt plus lite stickers om folk nu nappar på detta! :-)

190 Inlägg
29 maj 2008
RichiB skrev:
Yeeeep skrev:
RichiB skrev:

Ja du har helt rätt!
Men beror ju också på hur man vill att det ska se ut?
På hbgsr lägger man ju bara upp bilderna i massa trådar!
På en hemsida kan man göra det mycket snyggare och mer organiserat :-)
Men men... allt handlar om hur mycket tid o energi man vill lägga ner!
Så just nu blir det nog ingen hemsida, i alla fall inte om jag ska göra allt själv.
HBGSR o garaget blir utmärkt plus lite stickers om folk nu nappar på detta! :-)

Sant, ett sammarbete med HBGSR.se, kanske? en liten logga till deras webb också? ska man nå ut till folk som inte vet vad VSCM är så behövs ju någon site som dom kan läsa mer på, plats, tider osv. om dom nu inte googlar dvs.

190 Inlägg
29 maj 2008
En liten sak till, om det inte är något jättekrav på kvaliteten, typ om det kan vara någon miss i färgen, någon liten färg prick utanför texten, så kan du ju kanske prata med media tryckeri programet på Rönnowska så kanske dom kan göra det för en billig slant, lär ju bli billigare än ett vanligt tryckeri då dom är under upplärning.

1 866 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
Yeeeep skrev:
En liten sak till, om det inte är något jättekrav på kvaliteten, typ om det kan vara någon miss i färgen, någon liten färg prick utanför texten, så kan du ju kanske prata med media tryckeri programet på Rönnowska så kanske dom kan göra det för en billig slant, lär ju bli billigare än ett vanligt tryckeri då dom är under upplärning.

Tack för tipset men har fått ett oslagbart pris redan tror jag!
Ni kommer kunna köpa dessa stickers för endast 10:- kunde gått lägre men 10:- blir bra för då slipper man fiffla med 1kronor hehe

Team Pro5
313 Inlägg
30 maj 2008
Ang hemsida.. Pm:a mig så smäller jag ihop nån liten skiss med dina önskemål wink

Med vänliga hälsningar / Best regards
Daniel Kronvall-Pedersen
Webmaster @ Team-Overdrive.tk
http://www.team-overdrive.tk

Neerd
1 596 Inlägg
30 maj 2008
RichiB skrev:
Yeeeep skrev:

Tack för tipset men har fått ett oslagbart pris redan tror jag!
Ni kommer kunna köpa dessa stickers för endast 10:- kunde gått lägre men 10:- blir bra för då slipper man fiffla med 1kronor hehe

kostar de 10 kr så tar jag gärna 4 st=D slänga på dem på omegan... jävla bra ide tycker jag...

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

1 866 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
Här kommer några alternativ!
Vad tycker ni?

https://www1.garaget.org/gallery/archive/31847/360199_0k92ky.jpg

187 Inlägg
30 maj 2008
Loggan längst ner tycker jag e coolast smile

2 079 Inlägg
30 maj 2008
tycker att den andra uppifrån va bäst
fast den sista va också bra
Senast redigerat av Mackanol (30 maj 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

190 Inlägg
30 maj 2008
5:e loggan var bäst enligt mig

Neerd
1 596 Inlägg
30 maj 2008
den sista tyckte jag var snyggast=D

1 866 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
verkar som det lutar mot den sista loggan! :-)

Neerd
1 596 Inlägg
30 maj 2008
RichiB skrev:
verkar som det lutar mot den sista loggan! :-)

gött=D tar det lång tid innan man kan köpa? big_smile

Sök