Har pga av planerad flytt och för lite tid bestämt att det lilla som är kvar på libran (slipa, lack och småpill samt skruva tillbaks allting) får göras klart till sommaren 2009. Får åka bmw istället.. Så från yberfart till snigelfart just nu tyvär...
Men updates kommer när det händer något.
Mvh Tommy
En del tror på gud, jag tror att jag ska ta en öl till....
Kommer följa det här projektet när det drar igång igen, starkt jobbat Tommy!
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Tack tack! Mja jag låg på rätt bra ett tag men det får bli bmw den tid som är kvar av sommarn nu dels pga att det inte är mkt alls kvar å göra på den sen så ska vi även flytta i sep så lär plocka ihop garaget snart
Mvh Tommy
Kul projekt å läsa, har en liknade bil som har samma problem med rost. Så det va kul å läsa att nån annan gör samma sak. Lycka till med allt när du kommer igång igen. Mvh Martin
jasså, ja då behöver du inte va rädd för å bli sysslolös en bra tid framöver då lycka till med din rostlagning och ge inte upp hoppet när allt känns som aprunk
haha, jo jag vet att biltema har sådana men närmaste biltema ligger en 15-17 mil härifrån enkelresa så då kändes det lite torftigt å åka dit bara för en adapter platta, specielt när den kostar gratis å göra själv
Mvh Tommy