Oskar_ skrev:Vemfan vill åka till usa, alla där är idioter.
Powerman skrev:Jepp. Har varit där.
Edvinoo skrev:ja har
pamela skrev:Oskar_ skrev:Vemfan vill åka till usa, alla där är idioter.Patetiskt sagt! Säg det till de bosatta i Usa grabben! Min fråga löd vilka som varit där, sen vad du tycker om folket och landet är din ensak.
pamela skrev:Powerman skrev:Jepp. Har varit där.Trevligt. Vart?
Oskar_ skrev:pamela skrev:Oskar_ skrev:Vemfan vill åka till usa, alla där är idioter.Patetiskt sagt! Säg det till de bosatta i Usa grabben! Min fråga löd vilka som varit där, sen vad du tycker om folket och landet är din ensak.Puss på dig också!
JapMax skrev:Oskar_ skrev:pamela skrev:Patetiskt sagt! Säg det till de bosatta i Usa grabben! Min fråga löd vilka som varit där, sen vad du tycker om folket och landet är din ensak.Puss på dig också!Är du änns moppemyndig?
Oskar_ skrev:pamela skrev:Patetiskt sagt! Säg det till de bosatta i Usa grabben! Min fråga löd vilka som varit där, sen vad du tycker om folket och landet är din ensak.Puss på dig också!
pamela skrev:Patetiskt sagt! Säg det till de bosatta i Usa grabben! Min fråga löd vilka som varit där, sen vad du tycker om folket och landet är din ensak.