2295
Sök

Slut på höjningen av bensinskatten!!

5 198 Inlägg
5 juni 2008
Zapust skrev:
Ha... ja. ofta Reinfeldt bryr sig om miljön :S Han bryr sig om sinna jävla pengar..

men höjs bensin-skatten så höjs matpriserna också.. För vem fan ska betala frakten.. Ja har nämligen
aldrig hört att dom som levererar mat till butikerna får bränsle bidrag..

Och vad kommer här näst.. Betala skatt om man ska åka ambulans för bensinen kosta 20kr/L?? :S

Betala för ambulans är inte långt borta,, det finns nämligen diskutioner om det.

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
5 juni 2008
Fuck EU.. vem vill ha nå å göra med dem?.. jag vill då inte ha med skiten å göra!!!!

Team Insane Racing

huh?
10 427 Inlägg
5 juni 2008
Lysande! 'Socialmoderaterna' gick ändå till val på att sänka bensinskatten (eller har jag fel?).
Ett steg i rätt riktning smile

2 Inlägg
5 juni 2008
Ang. Reinfeldt kommer få skiten för allt som händer i sverige. Inte bara för bensinskatten. Han har sålt mitt goaste företag till grodätarna. Vin&Sprit. Fy fan vilket skitsvin!

http://avart.dinstudio.se/
Hot Rod Hell Where The Bug Cars Go!

9 108 Inlägg
5 juni 2008
gamlingen skrev:
Betala för ambulans är inte långt borta,, det finns nämligen diskutioner om det.

På många ställen har det väl kostat pengar i många år så det är inget nytt. Fin faktura att få hem efter att man åkt in på sjukan hehe.

213 Inlägg
5 juni 2008
äsch sånt där håller dom inte kommer höjas iaf. sånt skriver dom bara för att göra folk glada

5 198 Inlägg
5 juni 2008
MilleN skrev:
gamlingen skrev:

På många ställen har det väl kostat pengar i många år så det är inget nytt. Fin faktura att få hem efter att man åkt in på sjukan hehe.

Själva ambulans resan har väl inte kostat ? jag vet ingen som betalat för den.. men däremot för vården när man kommit fram till sjukan

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
5 juni 2008
MilleN skrev:
Skönt smile Då kanske vi slipper fler trådar om bensinskatteupproret på ett tag?!? Började bli lite jobbigt med 15-20 trådar om samma sak.

Hörrö, nu skojar du väl ? de var ju typ 50-70 trådar xD kändes de som iallafall :p

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Sök