3483
Sök

Ferrari F430 Spider vs BMW M6 Coupe

657 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
Ja det tycker jag. Har du något "fränare" ser jag gärna det smile
camaro67 skrev:
Ehh jaha? Och de va fränt eller?

Meister
6 763 Inlägg
3 juni 2008
MDrei skrev:
camaro67 skrev:

Rakt fram åka är löjligt. De här är fränt [video]http://www.garaget.org/video/7f7dy12kol98[/video]

7 120 Inlägg
3 juni 2008
MDrei skrev:
camaro67 skrev:

+1 till att banåka är fränare cool

657 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
Men finessen här är att jämföra bilarnas acc/  pulver / utväxling, itne förarna. Förarna kan jämöras på en gocartbana.
Senast redigerat av MDrei (3 juni 2008)

Meister
6 763 Inlägg
3 juni 2008
MDrei skrev:
Men finessen här är att jämföra bilarnas acc/  pulver / utväxling, itne förarna. Förarna kan jämöras på en gocartbana.

Förarn spelar in rakt fram åxo. De gäller att växla i rätt tid och dessutom göra de snabbt. Sem finns det annat som spelar in åxo. De vore roligare att se de där bilarna på bana istället och se vilken som är snabbast där. Jag är övertygad om att Ferrarin hade piskat m6an men det är en annan femma

Hobbyfotograf
113 Inlägg
3 juni 2008
Förstår inte varför du klagar? Jag tycker dessa filmerna är roliga att se på. Tycker du nu inte att det är fränt så behöver du väl inte kommentera heller? Känns bara onödigt.

Vill du ha din bil fotograferad? Skicka PM!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
3 juni 2008
camaro67 skrev:
MDrei skrev:
camaro67 skrev:

Rakt fram åka är löjligt. De här är fränt [video]http://www.garaget.org/video/7f7dy12kol98[/video]

Ååhhh... Vem behöver Ferrari och BMW när det finns gamla, hederliga vråltrimmade Oplar? Myyys... big_smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

657 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
+1. tack för det.

90% av inkggen just på garaget verkar verkligen ha ngn form av negativ synpunkt på dom.. Men men, bra med kritik och kul att du visar uppskattning och att det finsn en framtid för sportbilar och itne bara plastricers big_smile

eleganten skrev:
Förstår inte varför du klagar? Jag tycker dessa filmerna är roliga att se på. Tycker du nu inte att det är fränt så behöver du väl inte kommentera heller? Känns bara onödigt.

657 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
Jo, det känenr jag också till big_smile

Däre,ot är en bara ngt mer förarrelaterat änraktfram, därrav vpåra tester,

camaro67 skrev:
MDrei skrev:

Förarn spelar in rakt fram åxo. De gäller att växla i rätt tid och dessutom göra de snabbt. Sem finns det annat som spelar in åxo. De vore roligare att se de där bilarna på bana istället och se vilken som är snabbast där. Jag är övertygad om att Ferrarin hade piskat m6an men det är en annan femma

Körv
3 535 Inlägg
3 juni 2008
MDrei, dina filmer uppskattas. Men du behöver väl inte göra ny tråd varje gång? smile Finns faktiskt en videotråd.

Truckdriving Man

657 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
Hehe bra smile

Videotråd, hmm vad mernar du då? :S Tycker varje rejs är värd en ny tråd då de är rolgia bilar big_smile

decib3L skrev:
MDrei, dina filmer uppskattas. Men du behöver väl inte göra ny tråd varje gång? smile Finns faktiskt en videotråd.

Sök