2216
Sök

Bilen stulen - Bilen hittad - Fälgarna borta - FÄLGARNA HITTADE!

265 Inlägg
12 juni 2008
skulle bankat på killen så in ihelvete inte brytt mig om jag hade fått dunk  fan du ha ju jobbat hårt för dom. så åk till han å slå på han ta med någa som kan hjälpa stryp han tills han säger vart dom är!!!!!!!!!!!!!!!!

nu med 470 hk

265 Inlägg
12 juni 2008
och köp nya saker  mitt är mitt  ^^

nu med 470 hk

Lite överallt..
612 Inlägg
12 juni 2008
VLN skrev:
Det tråkiga var att jag trodde inte man skulle ringa 112 vid ett sånt tillfälle så jag ringde 114 14.

Så man ska alltså ringa 112 vid liknande händelser?

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

denkz
323 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
A_Lindahl skrev:
VLN skrev:
Det tråkiga var att jag trodde inte man skulle ringa 112 vid ett sånt tillfälle så jag ringde 114 14.

Ja, enligt kvinnan på polisens kommunikationscentral så räknas det som "Pågående brott".

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
12 juni 2008
hah man borde bilda en  grupp som hjälper att fixa tebax  stulna grejjer wink

Rörpulare
1 453 Inlägg
12 juni 2008
Ja tror nog du har sett dina fälgar för sista ggn då dom rullade iväg och du lät de tyvärr hända...Fattar att inte folk förstår att de inte alltid går att förlita sig på rättsystemet såklart som fan man måste ta saken i egna händer! hade lätt tagit en misshandel då ja iaf visat att ja inte accepterar att man inte snor ifrån mej eller en sjukhustripp bara lättare då att fälla han då han gjort nått mera än bara snott fälgarna dina.. Men men får hoppas du får dom tillbaka dock en annan skulle hunnit gömma dom i trollskogen tills nästa säsong redo för ny ägare...

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

fälg fantast
1 086 Inlägg
12 juni 2008
ring bandidos eller nogot glatt gäng, ge dom 2-3 tusen kr så svär jag på att du får tillbaka dina saker inom 24 timmar, // funkar

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

Hemlig Agent
1 115 Inlägg
12 juni 2008
Lowenhart skrev:
ring bandidos eller nogot glatt gäng, ge dom 2-3 tusen kr så svär jag på att du får tillbaka dina saker inom 24 timmar, // funkar

2-3 tusen med risk för fängelsestraff tror inte det du...

471 Inlägg
12 juni 2008
heh nja asså jag tror åxå du fått se dom kanske inte för sista gången men mest troligt gör en polisanmälning som leder till ingenting möjligen 1000 spänn av försäkringsbolaget åså köper du nya om du vill / ids

Skiiit du nedde ! ;)

Billackerare
365 Inlägg
12 juni 2008
A_Lindahl skrev:
VLN skrev:

när jag hamnade framför en rattfull gubbjävel så ringde jag 112 , o kvinnan i telen frågade vad de gäller, o ja förklara att de e ett rattfyllo framför mej, innan hon kopplar mej till polisen så får jag VÄRLDENS utskällning om att ja inte skulle ringt 112 för hon tyckte inte de va tillräckligt för o ringa 112, nu va de länge sen så ja minns inte exakt va hon sa tyvärr..

men vafan lixom hade jag inte följt efter fyllot o haft tele kontakt me polisen konstant så hade dom ju inte tagit fyllot!! för de va glasklart att han va full och kunde kört på folk...

sorry för OT...de e surt för dej som blivit av med fälgar o allt sad förjävligt att folk inte skiljer på "mitt o ditt"

Honda The Power Of Dreams
www.alexautoservice.se

906 Inlägg
13 juni 2008
ewrs skrev:
X40Mackan skrev:
skulle bankat på killen så in ihelvete inte brytt mig om jag hade fått dunk  fan du ha ju jobbat hårt för dom. så åk till han å slå på han ta med någa som kan hjälpa stryp han tills han säger vart dom är!!!!!!!!!!!!!!!!

Oj.. som någon sa innan. Tänk om han som har fälgarna köpt dom av en på blocket, i tron om att de var ärligt köpta. Och att sedan få tänderna inslagna av en sur ägare som kommer och vill ha det som är hans.

Fint åtal hade det blivit också.

Jag säger det igen - oj.

Det finns inget "i tron på ärligt köpta" inom lagens arenor iaf, sen är det, de folk som köper fina fälgar för billiga pengar utan kvitton, de folk som håller igång "stjäla fälgar marknaden" Då får la den idioten ta den smällen för han handlat fel!

=)

906 Inlägg
13 juni 2008
Lowenhart skrev:

Jag tror seriöst inte dem gör det, varför ska de göra en sådan sak? Där de offrar att åka dit och bara få 2-3 tusen? Vad jag har förstått(vet ej om det stämmer, så rätta gärna) men att Bandidos inte gör indrivningar under 200000, vilket jag mycket väl förstår då man riskerar längre fängelsestraff.

=)

Administratör
2 978 Inlägg
13 juni 2008
Jag tror den här tråden har gjort sitt. Den består mest av åsikter, en del bra en del dåliga och några olagliga. Tråd låst.

En kopp av den svarta såsen...

Sök