3384
Sök

Eftersnack: Väla StreetCarsMeet 7e juni

1 866 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Ojojoj.... Blev ju en riktigt lyckad träff trotts liten anmälningslista hehe! Blev säkert över 40 bilar totalt! Stort tack till alla er som kom. Idag bär det av till Klippan för min del o nya äventyr där :-)

362 Inlägg
8 juni 2008
I told you so!

34 Inlägg
8 juni 2008
jo det var nice.

Hur gick det för blue dragon på Ättekulla? Fick han nånting? Polisen stoppa han, och det såg ut som han stog där ett bra tag.

362 Inlägg
8 juni 2008
Dax för efter festen att flyttas till annat ställe!

Fordonslackerare
49 Inlägg
8 juni 2008
varför inte träffas på industriområdet mellan väla c och tippen?..ligger ganska gömt,ingen trafik alls, bara tomma raksträckor!?har varit race där förut och det fungerade skitbra.//Sephira

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
8 juni 2008
Hehe blev lite sen men ett par fina åk fanns där ju allt tongue

Faen vilket kaos det var vid Stattena efteråt, knökfullt med bilar och ingen kom varken fram eller bak big_smile

Synd med alla snutar bara.

EDIT: BTW, varför sa ingen att det finns tre olika väla ??

Irrade nog runt i 10-15 minuter innan jag hittade rätt. Alla är ju inte från området eller har varit där wink
Senast redigerat av TBOC_Razor (8 juni 2008)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

1 866 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:

Faen vilket kaos det var vid Stattena efteråt, knökfullt med bilar och ingen kom varken fram eller bak big_smile

Irrade nog runt i 10-15 minuter innan jag hittade rätt. Alla är ju inte från området eller har varit där wink

Hehe bara att leta efter elgiganten ;-)
Men bra att det löste sig till slut! :-)

1 866 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Kommer även förmodligen snart att beställa nya dekaler fast denna gången silver färgade.... inte svarta :-)
Hoppas folk blir mer intresserade av dessa! :-)
Har även en del svarta kvar om det finns fler som vill ha! :-)

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
8 juni 2008
RichiB skrev:
TBOC_Razor skrev:

Men att klottra in det i "annonsbilden" eller vad man ska kalla det hade nog inte skadat.

Jag var ju inte ensam om det heller, en som kom efter oss (astramarkus) hade ju också irrat bort sig på väla södra eller vad det nu var tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

293 Inlägg
8 juni 2008
RichiB skrev:
Kommer även förmodligen snart att beställa nya dekaler fast denna gången silver färgade.... inte svarta :-)

Glömde bort det helt + hade inga pengar med mig =/.
en fråga till inga foton upplagda eller ingen som orkar bry sig mer ? big_smile

1 866 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
kolla flyern igen! :-) där står elgigatens parkering :-) längst ner hihi! :-)

1 866 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Static35 skrev:
RichiB skrev:

Jodå jag ska ladda upp lite bilder fast pallar inte idag! Har precis kommit hem efter en heldag i klippan på utställning! :-) Gör det mån eller tis kväll!  :-)
Senast redigerat av RichiB (8 juni 2008)

293 Inlägg
8 juni 2008
RichiB skrev:
Static35 skrev:
RichiB skrev:

Jodå jag ska ladda upp lite bilder fast pallar inte idag! Har precis kommit hem efter en heldag i klippan på utställning! :-) Gör det mån eller tis kväll!  :-)

nice nice ta det soft ikväll med en bira i handen och F1 på tv wink

1 866 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Static35 skrev:
RichiB skrev:
Static35 skrev:

nice nice ta det soft ikväll med en bira i handen och F1 på tv wink

hehe inte riktigt! Ska ta det lugnt ett litet tag sedan iväg till jobb! :-)

Saab Viggen MC Yellow
329 Inlägg
8 juni 2008
TBOC_Razor skrev:
RichiB skrev:
TBOC_Razor skrev:

Men att klottra in det i "annonsbilden" eller vad man ska kalla det hade nog inte skadat.

Jag var ju inte ensam om det heller, en som kom efter oss (astramarkus) hade ju också irrat bort sig på väla södra eller vad det nu var tongue

Astramarkus är ju från Norrland så att han kör fel är gör ingenting ;.) .......  Jag skulle varit med honom inne men somna de med barnen........  Fick guida han dit med mobilen så felkörningen var nog kanske mitt fel oxo. :-)

/Stefan

1 866 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
hehehe! Där ser man! :-)
Hoppas du kommer nästa lördag!:-)
Härlig träff idag föresten stefan... :-)

1 866 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Här kommer lite bilder från VSCM  i lördags! Tyvärr blev det bara några få bilder i början på träffen när det inte hade kommit så många bilar än... Men mot slutet var där lätt över 40 bilar! :-)

dARKiE
5 031 Inlägg
8 juni 2008
mjo, jag gled förbi er en sväng ialf. Stannade dock inte, körde ner till hamnen direkt. Kom lite senare typ runt halv 10 big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

455 Inlägg
8 juni 2008
Jag kom på slutet (vid kvart över nio eller nåt) då började ju folk åka. Får skylla på att jag är utböling och inte hittar så bra... (har 45 mil till Helsingborg) Slocknade på hotellet och vaknade vid kvart i nio... smile

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!

Sök